مرد جنایتکار به اتهام قتل مادر روزنامه‌نگار و مجری معروف تلویزیون دستگیر شد.

فوری؛ قتل وحشتناک مادر گوینده اخبار + جزییات حادثه تلخ + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از افکارنیوز، ۲۰فوریه امسال، هایدی وویت روزنامه نگار و گوینده خبری ان بی سی خبر مرگ مادرش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او نوشت که مادرش به مرگ طبیعی از دنیا رفته است. اما مدتی بعد وقتی متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ زن ۷۳ساله را اعلام کردند، ماجرا رنگ و بویی جنایی گرفت.

پزشکی قانونی اعلام کرد که کلودیا وویت ۷۳ ساله به دلیل جراحات وارده به بدن و خفه شدن جان باخته است. با این گزارش پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات را آغاز کرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول مستاجری ۴۴ساله به نام شاون کانلون داشته که پس از حادثه به طرز عجیبی ناپدید شده بود. بر اساس شواهد و مدارک پلیسی کسی جز شاون نمی‌توانست بدون اینکه اثری از خود بر جای بگذارد به راحتی وارد خانه مقتول شود. بنابراین تحقیقات پلیس برای پیدا کردن این مرد آغاز شد. این تحقیقات ماه‌ها به طول انجامید تا اینکه مشخص شد متهم فراری در هتلی در گروتن اقامت دارد. بدین ترتیب چهارشنبه گذشته پلیس راهی آنجا شد و او را بازداشت کرد.

جزئیات تازه از قتل فجیع مادر گوینده اخبار

شاون در بازجویی‌های پلیسی ابتدا خود را بیگناه نشان داد اما بعد به قتل اعتراف کرد و گفت: من چند سالی اتاقی را در خانه مقتول اجاره کرده بودم، اما از اواخر سال ۲۰۲۲ اجاره‌ام را پرداخت نکرده بودم، این موضوعی بود که بارها بر سر آن با صاحبخانه‌ام دعوایم شده بود. در آخرین باری که در مورد این موضوع بحث کردیم مقتول گفت اگر از این خانه نروم پلیس را در جریان خواهد گذاشت و از آنجایی که پولی برای اجاره خانه‌ دیگری نداشتم، تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. یک روز به او گفتم که می خواهم کرایه را پرداخت کنم و وارد آپارتمانش شدم و در موقعیت مناسب به سویش حمله کردم، گردنش را آنقدر فشار دادم تا مطمئن شدم دیگر نفس نمی‌کشد. می‌خواستم همانجا بمانم، به اتاقم بروم و حتی پلیس را فریب دهم اما ترسیدم و فرار کردم.

با اعترافات این مرد و کشف حقایق، هایدی وویت، مجری معروف این بار در فضای مجازی نوشت: می‌دانم که مردم سؤالاتی در مورد مرگ مادرم داشتند، اما تا پیدا شدن قاتل باید سکوت می‌کردم و ماه‌ها این راز دردناک را نزد خود نگه داشتم. اکنون قاتل مادرم در بازداشت به سر می‌برد و به زودی در دادگاه محکوم خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید