معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال به ما وعده جذب تعداد ۱۵ هزار مربی پرورشی و تربیتی را داده‌اند که اکنون در حال تدوین دفترچه آن هستیم تا در اسفندماه امسال آزمون آن برگزار شود.

جذب ۱۵ هزار مربی پرورشی تا اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اصغر باقرزاده در پرسش و پاسخ برخط با معلمان درباره اینکه چرا برخی مدارس ابتدایی معاون پرورشی به صورت تمام وقت ندارند، اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی از حدود ۱۵ سال گذشته در معاونت پرورشی به وجود آمده است به طوری که نزدیک به ۵۰ درصد مدارس فاقد معاون پرورشی و مربی تربیتی است.

وی افزود: امسال به ما وعده جذب تعداد ۱۵ هزار مربی پرورشی و تربیتی را داده‌اند که اکنون در حال تدوین دفترچه آن هستیم تا در اسفندماه امسال آزمون آن برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: قرار است تا چهار سال آینده هر سال تعداد قابل توجهی نیرو برای معاونت پرورشی جذب شوند تا بتوانند برخی از این کمبودها را جبران کنند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خواستار همکاری دانش آموزان برای مشارکت در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شد و اظهار داشت: بخشنامه برنامه فراگیر پرورشی و طرح نماد (نظام مراقبت از دانش آموزان) به زودی به مدارس ارسال می‌شود.

باقرزاده با اشاره به اهمیت حمایت از معاونان و مربیان پرورشی گفت: مدیران به‌ویژه از مربیان پرورشی حمایت کنند و باید فضا را برای آنان با کمک خانواده‌ها و کمک برخی از معلمان که همراه هستند، فراهم کنند.

وی از برگزاری مانور زلزله در حدود ۳۰ هزار مدرسه در سراسر کشور خبر داد و از مربیان پرورشی مدارس خواست تا دانش آموزان را به انجام فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی تشویق کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید