خرید هدیه برای مناسبت روز مادر مهم است همراه باشید تا بدانیم روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

به گزارش سلام نو با نزدیک شدن به روز مادر، همه ما به این فکر می کنیم که چگونه از مادران خود قدردانی کنیم.

در حقیقت، روز مادر فرصت مناسبی است تا به مادران خود بگوییم چقدر برای همه زحماتی که می کشند و برای همه مهربانی ها و گذشت ها از آن ها ممنونیم.

هدیه روز مادر یکی از راه هایی است که می تواند عشق و محبت ما را منتقل کند. برای این کار در قدم اول انتخاب هدیه مناسب اهمیت دارد.

خرید کادو برای مادر همسرم

موقع کادو خریدن برای مامان ها و خانم ها که می رسد، همه ما دوست داریم بهترین هدیه را به این فرشته های زمینی تقدیم کنیم.

اما در عین حال همه می دانیم که هیچ کادوی جادویی ای وجود ندارد که بتواند همه را خوشحال کند. در ادامه چند نکته را با هم مرور می کنیم که می تواند در یک انتخاب بهترین هدیه روز زن، راهنمای ما باشد:

بار احساسی هدیه

خانم ها خیلی راحت می توانند تفاوت هدیه ای که با عشق و وسواس انتخاب شده را با چیزی که از سر رفع تکلیف خریداری کرده اید تشخیص دهند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

مسئله اینجاست که برخلاف تصور عموم، فقط ارزش مادی هدیه ها نیست که می تواند خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه بیشتر از آن مه ماست که بتوانید به یک زن ثابت کنید که آنچه خریده اید مخصوص او انتخاب شده و نشانه قدرشناسی و شیفتگی شما نسبت به اوست.

اگر شما یک آقا هستید و قصد دارید برای همسر خود خرید کنید، توصیه می کنیم حتما به موضوع به اندازه کافی توجه داشته باشید.

یکی از مهم ترین علت هایی که همه مامان ها و خانم ها، روی هدیه روز زن حساس هستند این است که آن ها از طرف جامعه زنان فامیل و دوست و آشنا تحت فشار هستند.

با چک کردن عکس های اینستاگرام یا تغییر عکس پروفایل خانم ها در روز زن، یا سوال هایی که در جمع های فامیلی و دوستانه از همدیگر می پرسند می توانید به سادگی متوجه شوید که چقدر دوست دارند به دیگران نشان بدهند که چه چیزهایی کادو گرفته اند.

در فرهنگ ما که فخرفروشی موضوعی نسبتا شایع است، خوب یا بد باید به این موضوع توجه کنیم که بهتر است هدیه ای انتخاب کنیم که مادر و همسرمان رویش بشود آن را به دیگران نشان بدهد یا برایشان تعریف کند که چه چیزی از همسر یا قرزندش کادو گرفته.

البته منظور ما این نیست که سراغ تجملات بروید یا خودتان را به دردسر بیندازید. بلکه فقط حواستان باشد که هدیه دوست داشتنی ای بگیرید که قادر باشد یک خانم را به وجد بیاورد.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

پول نقد

بحث کارت هدیه یا اسکناس های تا نخورده نیست. حق انتخاب را هدیه بدهیم یا ندهیم؟

خب این مسئله به یک عالمه مسئله دیگر بستگی دارد.

راستش یک مشاهده شخصی محدودِ خود من به عنوان نویسنده این سطور نشان می دهد که بعضی خانم ها واقعا عاشق پول نقد هستند. در محله ما خانم بزرگی زندگی می کرد که اگر بچه هایش به جای پول، چیز دیگری می خریدند و هدیه می کردند خوشش نمی آمد و چه بسا قهر می کرد.

اما همه خانم ها اینطور نیستند. گاهی اوقات دادن پول یا کارت هدیه می تواند اینطور برداشت شود که شما حاضر نیستید وقت و حوصله کافی برای انتخاب یک هدیه خوب را برای طرف مقابل خرج کنید.

ضمن این که مقدار پولی هم که هدیه می کنید می تواند خیلی چالش برانگیز شود.

البته بعضی اوقات شرایط ما را به این نتیجه می رساند که هدیه کردن پول نقد را انتخابی درست در نظر بگیریم. مثلا ممکن است مادر شما دچار گرفتاری مالی باشد و شما بخواهید به بهانه روز مادر با هدیه کردن پول، کمی از بار مشکلاتش کم کنید.

یا پیش از این برای همسر خود هدیه هایی خریده اید که باب سلیقه اش نبوده و ترجیح می دهید به او حق انتخاب بدهید.

به هر صورت حواستان باشد که حتی در این مورد هم بهتر است مراقب بار احساسی هدیه خود باشید، مثلا اگر به همسر خود پول هدیه می کنید حتما تاکید کنید که این پول را برای خودش خرج کند و اگر دوست داشته باشد موقع خرید، حتما همراهیش می کنید.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

خرید لوازم خانه و آشپزخانه

معروف است که می گویند برای آقایان هدیه هایی بخرید که برایشان کاربرد داشته باشد و به دردشان بخورد. در این تفکر خریدن یک جعبه ابزار می تواند مردان را خوشنود کند.

اما آیا خرید قابلمه و ماهیتابه و پارچ و لیوان و چرخ گوشت برای یک بانو، انتخاب خوبی است؟

خب. باز هم نمی شود قاطعانه رای منفی صادر کرد.

اما می شود متوجه شد که خیلی از مادرها و همسرها، دوست ندارند که هدیه ای دریافت کنند که در درجه اول مربوط به خانه و آشپزخانه است، حتی اگر موقع دریافت آن به روی خودشان نیاورند. زنها معمولا بییشتر مایلند هدیه ای شخصی تر و عاشقانه تر دریافت کنند.

خرید هدیه گروهی

معمولا خرید های گروهی در خانواده وقتی مطرح می شود که قصد داشته باشیم یک کالای گران قیمت بخریم که فکر می کنیم مادرمان به آن نیاز دارد.

نتیجه این کار وقتی عالی می شود که از دو چیز مطمئت باشیم یکی این که مطمئن باشیم همه از مقدار پولی که قرار است صرف کنند کاملا رضایت دارند و دوم این که مطمئن باشیم کسی که هدیه را دریافت می کند، از داشتن آن کاملا خوشحال می شود.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

خرید هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

جواب اخلاقی به این سوال می تواند این باشد: یک هدیه عالی، همتای هدیه ای که برای مادر خودتان می خرید، یا مشابه چیزی که دوست دارید فرزندانتان برای شما بخرند.

با این حال گاهی دلخوری های پیش آمده یا برخوردهای سال های گذشته می تواند روی هدیه ای که برای مادرشوهر انتخاب می کنیم تاثیرگذار باشد.

به هر صورت بهتر است باور کنیم که از هر دستی که بدهیم، از همان دست دریافت می کنیم و تولد حضرت زهرا بهترین فرصت برای شاد کردن خودمان و دیگران است.

ضمن این که بزرگواری ای که با انتخاب یک هدیه خوب برای مادرشوهر یا مادرزنتان به خرج می دهید، می تواند قدردانی همسر شما را برانگیزد و بالعکس، خساست و بی توجهی به آنها می تواند روابط شما با همسرتان را هم خدشه دار کند.

به هر صورت حتی اگر از نظر احساسی نمی توانید برای خرید کردن برای مادرهمسرتان از جان و دل مایه بگذارید، باز هم می توانید انتخاب های عاقلانه و محافظه کارانه ای داشته باشید که از بروز ناراحتی های آتی جلوگیری کند.

خرید هدیه روز مادر برای مادر همسرم

سلیقه و خلق و خو یک زن، نوع رابطه ای که با او دارید و همینطور شرایط مختلفی که زندگی شما و او را تحت تاثیر قرار می دهد می تواند در نوع هدیه ای که برای خانم ها انتخاب می کنیم تاثیرگذار باشد.

با این حال شاید دسته بندی هایی که ما برای انواع زن ها و کادوهایی که احتمالا آن ها را خوشحال می کند برای شما مفید باشد:

کم نیستند خانم هایی که بسیار مشکل پسندند. این تیپ خانم ها معمولا توقع زیادی دارند و قادرند به راحتی از هر چیزی ایراد بگیرند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

اگر مشکل مالی ندارید بهتری هدیه ای که می توانید با دادنش آن ها را خوشحال کنید طلاست! بله این عنصر ارزشمند به راحتی قادر است هر زنی را اغوا کند.

اما اگر دغدغه مالی دارید، کار شما کمی سخت می شود. بهتر است به گذشته رجوع کنید تا بفهمید چه چیزهایی می تواند آن ها را خوشحال و راضی کند.

به هر صورت گاهی بهانه گیری ها در اصل، ریشه در گذشته دارند یا این که ممکن است شما هدیه مناسبی خریده باشید اما نتوانسته باشید حس و حال مثبتی را که توقع داشته اند به آن ها منتقل کنید.

زبان بدن و صحبت هایی که می کنید می تواند احساس یک زن را در زمان دریافت هدیه کاملا تحت تاثیر قرار دهد.

کادو خریدن برای زن های قرتی خیلی سحت نیست، چون آن ها دامنه گسترده ای از علاقه مندی ها دارند.

لوازم آرایش، وسایل مانیکور، لباس های مختلف انتخاب هایی هستند که قادرند آن ها را خوشحال کنند.

فقط در هنگام خرید کردن برای آن ها مراقب باشید چیزی انتخاب نکنید که قبلا داشته اند یا این که به دست آوردنش برایشان آسان بوده است.

این خانم ها شدیدا مراقب سلامتی خود و خانوادشان هستند.

دمنوش های گیاهی، ظروف مسی، گل و گیاه هدایایی که به سلامت و طبیعت مرتبط هستند می تواند بی نهایت آن ها را خوشحال کند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

این خانم ها، ساده و بی تکلفند. هرچیزی می تواند اشک شوق را به چشمان آن ها بیاورد، از یک شاخه گل گرفته تا وسایل خانه و آشپزخانه.

اما چه بهتر که برای این خانم های مهربان هدیه ای شخصی تر بخرید چرا که آن ها کمتر به فکر خودشان هستند.

زن های شاغل در بیرون از خانه، معمولا پرمشغله ترین آدم های روزگار هستند.

خیلی از آن ها با این که استقلال مالی دارند اما کمتر برای خودشان خرید می کنند بنابراین اگر چیزی می شناسید که مدت هاست در آرزوی داشتن آن هستند، آن هدیه بهترین انتخاب برای آن هاست.

با این حال وسایلی که می تواند کمی از بار مسئولیت های آن ها کم کند (مثل وسایل برقی ای که آشپری را برایشان ساده تر می کند، ماشین ظرفشویی) یا بلیط برای یک سفر کوتاه می تواند آن را بسیار خوشحال کند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

هدیه‌های جالب برای مادر زن و مادر شوهر

اگر به دنبال یک هدیه ویژه هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در این بخش، چند ایده جذاب را با شما در میان می گذاریم. مادران ما معمولاً به قدری درگیر بچه ها و اداره خانه می شوند که تفریح و آسایش خو را فراموش می کنند.

هدیه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم، فرصتی هستند تا مادران ما بتوانند کمی استراحت کرده و از اندیشیدن به امور روزمره فارغ شوند.

۱. رزرو وقت ماساژ

انجام دادن کارهای خانه اگرچه به ظاهر ساده به نظر می آید؛ اما در حقیقت اصلا اینطور نیست. این یک شغل تمام وقت است و در آن همه اعضای بدن درگیر هستند.

طبیعی است که مادر شما در پایان هر روز با فشار زیاد روی عضلات و خستگی جسمی مواجه شود. به همین دلیل رزرو یک تام ماساژ می تواند ایده جذابی باشد.

ماساژ نقش مفیدی در ریلکس شدن، رفع خستگی، رفع گرفتگی عضلات و بهبود جریان خون دارد.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

۲. دعوت به یک شام مادر، فرزندی

برخی مواقع تنها چیزی که یک مادر را خوشحال می کند توجه و قدردانی است. مادر ها دوست دارند با فرزندان خود صحبت و درد و دل کنند.

اگر شما هم اغلب روزها درگیر کار و تخصیل و زندگی خود هستید و زمان زیادی برای شنیدن حرف های مادرتان ندارید، این یک فرصت بی نظیر است.

مادر خود را برای صرف شام دعوت کنید و چند ساعت از زمان خود را تنها به او اختصاص دهید.

در نهایت خواهید دید که این کار چقدر بیشتر از خریدن یک کادو تکراری باعث شادی و آرامش هر دو طرف می شود.

۳. بلیط تئاتر، سینما یا کنسرت

همانطور که گفتیم مادر ها کم تر از بقیه به تفریحات مورد علاقه خود اهمیت می دهند.

حالا زمان آن رسیده که شما این کار را انجام دهید.

با توجه به سلایق مادرتان می توانید بلیط یک فیلم سینمایی جذاب، یک تئاتر خوب و یا کنسرت خواننده مورد علاقه مادرتان را خریداری کرده و به عنوان هدیه روز مادر به او تقدیم کنید.

۴. تدارک یک سفر کوتاه

اگر برای هزینه هدیه روز مادر محدودیتی ندارید، یک سفر چند روزه می تواند شگفت انگیز ترین هدیه ممکن باشد.

برای مادر خود شرایط یک سفر مناسب را ببینید تا بتواند چند روزی به دور از دغدغه های همیشگی در آرامش استراحت کند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

۵. عکس یادگاری

در نهایت، به هدیه ای می رسیم که هم قیمت مناسبی دارد، هم دلچسب است و هم برای سال ها به عنوان یادگاری باقی می ماند.

عکس ها خاطراتی هستند که می توانید همیشه در مقابل چشمان خود نگه دارید.

به عنوان هدیه روز مادر می توانید یک عکس دسته جمعی یا یک پورتره از مادرتان را قاب بگیرید و به او تقدیم کنید.

خرید هدیه روز مادر با توجه به سلیقه مادران

خرید هدیه به خودی خود، امری جالب و در عین حال چالش برانگیز است. تفاوت در سلیقه‌، دیدگاه‌ها، اخلاقیات و شخصیت‌های گوناگون همگی در خرید یک کادو مناسب تاثیر گذار هستند. از طرف دیگر هدیه روز مادر برای بسیاری از مادران نیز جایگاه ویژه دارد.

برای مادرهای هنری

اگر مادر شما فردی هنری و عاشق هنر است؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم از کادوهایی استفاده کنید که روحی هنری در آن‌ها دمیده شده است مثلا از کتاب‌هایی در بخش هنر، لباس‌های هنری به عنوان کادویی روز مادر استفاده کنید.

مادران عاشقان غذا و شیرینی

پیشنهاد بعدی ما خرید هدیه روز مادر برای مادران عاشق غذا و شیرینی، باکس‌های خوراکی ست.

شما می‌توانید از انواع باکس خوراکی مانند انواع باکس لواشک، شکلات برای عاشقان غذا و شیرینی استفاده کنید! همچنین شما می‌توانید از پکیج‌های متنوع برای بسته بندی این هدایا استفاده نمایید.

مادران علاقه‌مندان به تفریح و گردش

بهترین هدیه روز مادر برای علاقه‌مندان به تفریح و گردش می‌تواند بلیط یک سفر برای آن‌ها باشد.

هدیه مناسب روز مادر برای این تیپ شخصیتی می‌تواند دعوت به یک کافه یا رستوران و یا یک بلیت سینما یا تئاتر نیز باشد. شما می‌توانید با این هدیه، مادر خود را سورپرایز کنید.

مادران علاقه‌مند به فرهنگ و هنر

عاشقان فرهنگ و هنر غالبا سلیقه‌ی خاصی در پسند هدیه‌های مختلف دارند. پیشنهاد بعدی بانی مگ برای عاشقان فرهنگ و هنر این است که نویسنده و یا نقاش مورد علاقه‌ی مادر خود را پیدا کرده و سپس کادویی روز مادر خود را بر حسب علاقه‌ی مادرتان انتخاب کنید.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

مادران عاشق فیلم و سریال

چه هدیه‌ای مناسب تر از یک پکیج از سریال‌های جذاب و دوست داشتنی که مادر شما را حسابی به چالش بکشد؟ این هدیه مادر شما را هیجان زده خواهد کرد و از طرفی یک هدیه متفاوت برای روز مادر خواهد بود.

مادران عاشق نظم

برای مادرهای عاشق نظم هیچ هدیه‌ای مناسب تر از نظم نیست! شما می‌توانید از نظم در هدیه خود استفاده کنید.

مثلا استفاده از انواع مقسم، قفسه، جعبه جواهرات و هر وسیله‌ای که به نظم بیشتر مادر شما کمک کند؛ می‌تواند کادوی خوب برای روز مادر باشد.

مادران عاشق مدیتیشن و یوگا

مادران عاشق مدیتیشن و یوگا از هدایای زیبا و جذابی لذت می‌برند که یادآور آرامش برای آن ها باشد. به طور مثال شما می‌توانید از لباس‌هایی با رنگ‎های آرامش بخش برای هدیه روز مادر خود استفاده کنید. یک سری پادکست موسیقی آرامش بخش نیز می‌تواند کادوی خوب برای روز مادر

باشد.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

مادران ورزشکار و عاشق تحرک

لباس زنانه برای روز مادر یک گزینه‌ی جذاب برای عاشقان ورزش و تحرک است.

شما می‌توانید از کارت هدیه برای روز مادر یا پکیج روز مادر که شامل وسایل‌های ورزشی است نیز استفاده نمایید.

اما بهترین هدیه برای روز مادر عاشقان ورزش و تحرک چیزی است که به آن‌ها روحیه‌ای عمیق برای شروع دوباره دهد.

این گروه ممکن است طرفدار هیجان باشند به همین علت شما می‌توانید در پکیج کادویی خود از رنگ‌های جذاب و هیجان انگیز نیز استفاده نمایید.

مادران عاشق هیجان

برای عاشقان هیجان بلیط اتاق فرار بخرید! اتاق فرار می‌تواند یک گزینه جذاب برای هدیه روز مادر باشد.

با خرید این هدیه می‌توانید یک تجربه‌ی متفاوت را برای مادر هیجان پسند خود رقم بزنید.

مادران سخت پسند

خرید هدیه روز مادر برای سخت پسندها امری چالش برانگیز تر است و شما باید موارد مختلفی را در این موضوع مدنظر قرار دهید.

شخصیت فرد، باورها، حساسیت‌ها و مواردی که احتمال می‌دهید برای مادر سخت پسند شما مهم است را مدنظر قرار دهید و سپس هدیه مدنظر خود را خریداری کنید.

مادران دوست‌دار حیوانات

مادران عاشق حیوانات عاشق وسایل مراقبت از حیوان خانگی هستند.

اگر شما حیوان خانگی داشته باشید؛ می‌توانید یک ست لباس برای حیوان خانگی خریداری کنید و اگر حیوان خانگی ندارید در صورتی که مادر شما شرایط نگهداری از حیوان خانگی را داشته باشد؛ خرید یک حیوان خانگی می‎تواند او را غافلگیر کند.

روز مادر برای مادر همسرم کادو چی بخریم؟ + هدیه برای مادر زن و مادر شوهر

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید