فرمانده انتظامی کرمان درباره ی حادثه تکان دهنده قتل عام یک خانواده کرمانی گفت: معلم ۳۰ ساله به دلیل اختلاف های ملکی که با برادر ناتنی اش عامل این جنایت است.

قتل عام هولناک ۱۲ عضو یک خانواده در کرمان / جزئیات ماجرا چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، صدای رگبار مرگ سحرگاه شنبه درفاریاب کرمان به گوش رسید طولی نکشید که آژیر پلیس به صدا درآمد، وقتی گشت های پلیس در یک چشم برهم زدن وارد ۲ خانه شدند با پیکر ۱۲کودک و زن ومرد روبرو شدند که در بستر خواب در خون غلتیده بودند .

عامل جنایت معلم ۳۰ ساله است که به دلیل اختلاف های ملکی که با برادر ناتنی اش داشته دست به اسلحه شده است.

قربانیان این جنایت خانوادگی که از کودک ۲ ساله تا مرد ۵۰ساله سن داشتند با دستور بازپرس جنایی یکی پس از دیگری به پزشکی قانونی منتقل شدند .

سردار فرشید فرمانده انتظامی کرمان درباره ی این حادثه تکان دهنده گفت:در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاش ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رساند.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان زبده کرمان در یک عملیات پلیسی برای دستگیری این متهم عملیات ویژه ای را انجام داد ، این متهم که پس از جنایت گریخته بود خیلی زود با دستور بازپرس جنایی تحت تعقیب قرار گرفت متهم که به شهرستان های همجوارگریخته بود در روستای مهروئیه همین شهرستان شناسایی و در عملیات دستگیری اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته کشف شد.

انگیزه این جنایت اختلافات خانوادگی و ملکی اعلام

باتوجه به مرگ متهم رسیدگی به این پرونده و عدم دستگیری به اظهارات روند پیگیری را با مشکل روبرو کرده است درحال حاضر تیمی از روان شناسان زبده کرمان برای بررسی صحنه جنایت از مرکز کرمان به فاریاب رفتند. انگیزه مهم این جنایت اختلاف ملکی اعلام شده است.

چند سال پیش نیز دریک حادثه تلخ پسر ۲۶ساله با شلیک به ۱۴ نفر از اعضای خانواده و همسایه های پدر زنش ۱۰ تن را کشته و ۴نفر دیگر را زخمی کرد وی دارای سابقه کیفری بود که از دو سال قبل با شخصی ازدواج کرد و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی شد. قاتل ۲ دی ماه پارسال حدود ساعت ۱۷ با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش کرد.

قاتل سپس با ورود به داخل منزل همه افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله بست که با توجه به این‌که شماری از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافت.

در این حادثه تلخ متأسفانه ۱۰ نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل رسیدند و ۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

متهم مدتی بعد با رای حکم قضات به اعدام محکوم شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید