رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان کرمان با بیان این مطلب که بارش های خیلی خوبی در استان خواهیم داشت، عنوان کرد: از اواخر امشب شاهد بارش برف در شهر کرمان خواهیم بود.

کولاک در جاده‌های این استان / مسافران مراقب باشند

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان کرمان گفت: از عصر امروز در محورهای بردسیر-سیرجان، گردنه خانه سرخ، سیرجان-بردسیر، رفسنجان-سرچشمه، شهربابک-انار و راین-جیرفت کولاک شدید خواهیم داشت از رانندگان درخواست داریم که در این محورها تردد نکنند زیرا شدت باد به حدود ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

به گزارش سلام نو جواد دهقانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارندگی‌های که از روز گذشته در سطح استان کرمان آغاز شده، اظهار کرد: همه راه های استان باز و تردد در آنها جاری است. در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای کرمان-بافت، رابر-بافت و سیرچ-کرمان هستیم.

وی از افزایش شدت بارش ها از عصر امروز در سطح استان سخن به میان آورد و گفت: از عصر امروز در محورهای بردسیر-سیرجان، گردنه خانه سرخ، سیرجان-بردسیر، رفسنجان-سرچشمه، شهربابک-انار و راین-جیرفت کولاک شدید خواهیم داشت و از رانندگان درخواست داریم که در این محورها تردد نکنند زیرا شدت باد به حدود ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان کرمان با بیان این مطلب که بارش های خیلی خوبی در استان خواهیم داشت، عنوان کرد: از اواخر امشب شاهد بارش برف در شهر کرمان خواهیم بود.

وی خطاب به مردم گفت: از سفرهای غیرضروری خودداری کنید و برای آگاهی از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرید، ضمن آنکه به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، وسایل گرمایشی و ... مجهز باشید.

دهقانی ادامه داد: از عصر امروز (ششم اسفندماه) دمای هوا به منفی پنج می رسد و یخ زدگی در سطح محورها دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید