الناز شاکردوست بازیگر سینما در صفحه شخصی اینستاگرام خود فیلمی از لحظه پریدن خودش از روی آتیش چهارشنبه سوری منتشر کرد و نوشت : زردی من از تو سرخی تو از من .

هیجان جالب الناز شاکردوست موقع پریدن از روی آتیش چهارشنبه‌سوری + فیلم

به گزارش سلام نو، الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

الناز شاکردوست  در شهر تهران به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «علی» و یک خواهر کوچکتر بنام «الیکا» دارد.

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار می باشد.بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه ۱۱ رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند.

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۹ سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت.

بعد از اولین تجربه موفق شد سال ۱۳۸۳ در ۴ فیلم سینمایی «قتل آنلاین»، «عروس فراری»، «گل یخ» و «مجردها» پشت سر هم بازی کند.

چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال ۸۴ شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند.

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» ۱ و ۲ و «رالی ایرانی» را دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید