دنیای هوش مصنوعی بار دیگر شاهد یک تحول شگفت‌انگیز است.

ظهور مهندس نرم‌افزاری از جنس هوش مصنوعی

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است اولین مهندس نرم‌افزار هوش مصنوعی جهان با نام دِوین رونمایی شده است. این هوش مصنوعی که توسط استارت‌آپ کُگنیشن توسعه یافته، قادر است کل فرآیند توسعه نرم‌افزار را از ابتدا تا انتها مدیریت کند.

دِوین یک هم‌تیمی خستگی‌ناپذیر و ماهر است. این هوش مصنوعی می‌تواند در کنار مهندسان نرم‌افزار کار کند یا به طور مستقل وظایف را انجام دهد. با استفاده از دِوین، مهندسان می‌توانند روی مشکلات پیچیده‌تر تمرکز کرده و تیم‌های مهندسی می‌توانند به اهداف بلندپروازانه‌تر دست پیدا کنند.

دِوین اولین هوش مصنوعی در نوع خود است. این هوش مصنوعی قادر به نوشتن کد اولیه، بررسی اشکالات، ایجاد اصلاحات و حتی مدیریت پروژه‌ها در پلتفرم‌هایی مانند آپ‌ورک است. با استفاده از دِوین، مهندسان نرم‌افزار یک همکار تمام‌عیار هوش مصنوعی برای پروژه‌های خود خواهند داشت.

در حال حاضر دسترسی به دِوین برای عموم آزاد نیست و تنها کاربران منتخب می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال، برخی از افراد خوش‌شانس مانند اشلی ونس از بلومبرگ، تجربه خود را در استفاده از این محصول به اشتراک گذاشته‌اند.

کاربران می‌توانند درخواست خود را در رابط کاربری چت‌بات مانند دِوین تایپ کنند. سپس، این هوش مصنوعی پروژه را با استفاده از ابزارهای توسعه‌دهنده خود آغاز می‌کند. دِوین مانند یک انسان کد می‌نویسد، اشکالات را برطرف می‌کند، آزمایش می‌کند و پیشرفت خود را به طور لحظه به لحظه گزارش می‌دهد.

کاربران می‌توانند در حین کار دِوین، فرآیند را رصد کرده و در صورت نیاز، با استفاده از رابط چت‌بات، دستورات لازم را برای اعمال تغییرات به هوش مصنوعی صادر کنند.

با ظهور دِوین، مهندسان نرم‌افزار از انجام بسیاری از وظایف طاقت‌فرسا رها شده و می‌توانند خلاقیت و تمرکز خود را صرف پروژه‌های نوآورانه‌تر و پیچیده‌تر کنند.

دِوین اولین مهندس نرم‌افزار هوش مصنوعی جهان است.

این هوش مصنوعی توسط استارت‌آپ کُگنیشن توسعه یافته است.

دِوین قادر به مدیریت کل فرآیند توسعه نرم‌افزار است.

دِوین یک هم‌تیمی خستگی‌ناپذیر و ماهر است.

با استفاده از دِوین، مهندسان می‌توانند روی مشکلات پیچیده‌تر تمرکز کنند.

دِوین در حال حاضر برای عموم آزاد نیست.

دِوین اولین هوش مصنوعی در نوع خود است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید