زن جوان ۳۵ ساله ای در شب سال نو از پنجره آشپزخانه به پایین پرتاپ کرده و فوت شد.

خودکشی هولناک زن تهرانی در شب سال نو / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شامگاه آخرین روز سال ۱۴۰۲ خبر مرگ مشکوک زن جوانی در تهرانپارس به فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری۱۲۶ به محل حادثه اعزام شدند.

تیم پلیسی در حیاط خانه ای در تهرانپارس با جسد زن جوان ۳۵ ساله ای روبرو شدند که به گفته شاهدان خودش را از پنجره آشپزخانه به پایین پرتاپ کرده و با تایید عوامل اورژانس حاضر در محل به کام مرگ فرو رفته بود.

بر همین اساس گزارش مرگ زن جوان به بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد تا وی به همراه تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و عوامل پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شوند.

تحقیقات اولیه تیم پلیسی نشان از این داشت که زن تنها از بیماری اعصاب و روان رنج می برده و در خانه اش تنها زندگی می کرد. اما هر از چندگاهی عمو و دایی اش برای ملاقت او به خانه اش می آمدند که دست بر قضا شب قبل از حادثه دایی ۷۰ ساله اش پیش او مانده و زمانی که در خواب بود دختر از این فرصت استفاده کرده و خودش را پنجره آشپزخانه به پایین پرت می کند.

در گام بعدی تحقیقات مشخص شد همسایه ها با مشاهده این صحنه و جسد دختر در حیاط ، برای باخبر کردن دایی اش پشت درخانه او رفتند اما با قفل کتابی بزرگی روی در مواجه شدند، به همین دلیل با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می کنند.
آتش نشانان در حال اره کردن قفل کتابی در بودند که دایی پیر از صدای زیاد بیدار شده و در را باز می کند و تازه متوجه می شود که خواهر زاده اش خودکشی کرده است.

بازپرس ویژه قتل به رکنا گفت: در اتاق خواب دختر جوان ۵۰ دست نوشته پیدا کردیم که درتمامی آنها نوشته بود که تصمیم به پایان دادن به زندگی اش را گرفته است و در صحت کامل عقلی دست به خودکشی زده است، همچنین در دفترچه بیمه زن تنها نسخه های زیادی از دکتر روانپزشک و داروهای اعصاب نیز کشف شد که همه این مدارک نشان از این داشت که او خودکشی کرده است.

به دستور بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید