جنیفر جیکوبز، خبرنگار بلومبرگ مدعی شده که منابع به او و یک خبرنگار دیگر بلومبرگ گفته‌اند که اسرائیل به آمریکا گفته که برنامه دارد طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به ایران حمله کند.

سلام نو - سرویس بین‌الملل: در حالی که در چند روز گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره حمله احتمالی اسرائیلی به ایران گزارش شده است حالا جنیفر جیکوبز، خبرنگار بلومبرگ مدعی شده که منابع به او و یک خبرنگار دیگر بلومبرگ گفته‌اند که اسرائیل به آمریکا گفته که برنامه دارد طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به ایران حمله کند.

اسرائیل تا ۴۸ ساعت دیگر به ایران حمله می‌کند!

این در حالی است که در ساعت اولین امروز - جمعه- پدافند هوایی در اصفهان و تیریز فعال شد، فعالیت که به گفته مقامات ایران نه ناشی از تجاوز خارجی، بلکه محصول فعالیت ریزپرنده‌ها بود.

یک منبع آگاه به مهر خبر داد که صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

کارشناس شبکه خبر صدا و سیما نیز مدعی شد ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

در طرف مقابل نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیلی مدعی شد که ارتش اسرائیل به ایران حمله کرد که به نظر می رسید پاسخی به حمله چند روز قبل ایران به اسرائیل باشد.

این در حالی است که شورای عالی امنیت ملی ایران هر گونه تهاجم خارجی را تکذیب کرده است.

مقام‌های ارشد نظامی و سیاسی ایران در چند روز گذشته تاکید کردند که عملیات دفاع مشروع ایران تمام شده و هر پاسخ اسرائیل مصداق تجاوز به خاک ایران است و با پاسخ فوری، قوی و گسترده رو به رو خواهد شد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید