اختلاف مالی ۲ برادر با یکدیگر در منطقه زیتون کارگری اهواز باعث مرگ آن‌ها شد.

قتل خونین در اهواز/  ۲ برادر به دست فرزندانشان کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر؛ ساعت یک بامداد سه شنبه ۲۳ فروردین سال جاری، در روز عید فطر وقوع یکفقره درگیری مرگبار در منطقه زیتون کارگری کلانشهر اهواز به پلیس مخابره شد و بلافاصله کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان و بازپرس ویژه قتل به محل وقوع حادثه حاضر شدند که مشاهده کردند۲ برادر ۴۰ و ۵۰ ساله توسط فرزندان وبستگانشان باسلاح سرد به قتل رسیده اند.

در تحقیقات میدانی مشخص گردید ۲ برادر به نام‌های مکی ۴۰ ساله وعادل ۵۰ ساله با یکدیگر اختلاف مالی قبلی داشتند که درشب حادثه فرزند حسن فرزند عادل همراه دوستش مهران در خیابان در حال تردد بودند که باعمویش مکی درگیر میشوند و باضربات چاقو عمویش را به قتل میرسانند و بلافاصله از محل متواری میشوند.

پس از چند دقیقه از این جنایت بستگان همسر مکی به جلوی در خانه عادل که درون خانه اش خواب و از چیزی خبر نداشت رفته و او را با ضربات چاقو به قتل می‌رسانند و آن‌ها نیز از محل متواری شدند.

در همین راستا پلیس آگاهی استان خوزستان ضمن تأیید این خبر گفت:این ۲ قتل به دنبال اختلاف مالی میان ۲ برادر رخ داده است که عاملان درگیری و قاتلان در همان لحظه اول قتل شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر شده اند، و سلاح سردی که ۲ جنایت با آن صورت گرفته کشف وضبط شده است ومتهمین نیز به مقام قضایی معرفی شده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید