به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، مطالبات مالی سه گانه معلمان تا اواخر ماه جاری واریز خواهد شد.

پرداخت مطالبات مالی سه‌گانه معلمان تا آخر اردیبهشت

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس معلمان به ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز ۲ میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

حقوق کدام معلمان دوبرابر می‌شود؟

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید