ندا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه‌ای مجری از او درخواست می‌کند صداپیشکی کند و او با صدا کودکانه صحبت می‌کند این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بچه‌گانه حرف‌زدن شیرین سریال «نون خ» وسط مصاحبه! + فیلم

به گزارش سلام نو، ندا قاسمی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او تحصیلکرده دکترای رشته شیمی آلی از دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس در دوبله تجربه موفقی بدست آورد و با سریال نون خ مشهور شد.

از دوران کودکی بسیار خیال پرداز بودم، معمولا زمان های زیادی که بخاطر شاغل بودن مادرم تنها می شدم، تمام مدت در خلوتم رویا می بافتم.

این رویا بافی ها قطعا از طریق نیروی درونی هدایت می شد و من را به سمت علاقه به بازیگری می کشانید.

فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۰ ساله بود با تئاتر شروع کرد و با اولین کار خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند

او سپس تجربه حضور در ورکشاپ آقای کوشک جلالی را هم بدست آورد.

از همان شروع بازیگری از ۲۰ سالگی فعالیت خود را در صدا و سیمای کرمانشاه بعنوان بازیگر و مجری در برنامه های ترکیبی و سریال شروع کرد و در طی ۱۰ سال گذشته از بازیگران فعال تئاتر استان کرمانشاه بود.

خانم قاسمی از سال ۱۳۹۳ هم وقتی ۲۷ ساله بود بعنوان گوینده و دوبلور وارد واحد نمایش رادیو کرمانشاه شد و همچنان در این عرصه نیز فعالیت می کنم.

در شبکه استانی کرمانشاه با سریال مجردها در سال ۱۳۹۴ بسیار دیده شد سپس سال ۱۳۹۶ در سریال شبکه خانگی به نام «ساخت ایران» نیز تجربه بازی داشت.

خانم قاسمی در نوروز ۱۳۹۸ با نقش شیرین خانزاده یکی از دختران نقش اصلی سریال نون خ بکارگردانی سعید آقاخانی اولین بار وارد قاب تلویزیون شد.

خانم قاسمی هم از جمله بازیگرانی می باشد که در مقابل سوال مجرد هستید یا متاهل ترجیح می دهد جواب ندهد!

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید