۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 55516323

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ضمن اظهارنظر درباره بازی تیم سابقش با فولاد به مدیرعامل پرسپولیس انتقاد کرد.

برومند: درویش خودش دارو لازم دارد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، پرویز برومند سنگربان پیشین استقلال در خصوص بازی فردای تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط فولاد در جدول بازی را سخت‌تر کرده و استقلال دیدار آسانی مقابل فولاد ندارد اما به هر حال تیم ما برای قهرمانی به برد در این بازی نیاز دارد و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به برتری برسیم.

برومند در خصوص اظهارات رضا درویش علیه هاشمی‌نسب گفت: من برای درویش احترام قائلم اما کسی که این حرف‌ها را در مورد هاشمی‌نسب زده که او دارو لازم دارد احتمالا خودش مشکل دارد که با این چیزها آشنا است. هاشمی‌نسب آدم کار درستی است و نمی‌توان به او ایراد گرفت.

وی با حمایت از دروازه‌بان‌های استقلال گفت: در بازی با تراکتور خالد آبادی عملکرد خیلی خوبی داشت و در بقیه بازی‌ها هم حسینی روند رو به رشد خود را ادامه داده است. من از هر دو دروازه‌بان‌های استقلال ممنونم و مطمئنم حسینی با این روندی که در پیش گرفته به سنگربان اول تیم ملی تبدیل می‌شود.

برومند در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ اعلام کرد: خیلی دوست دارم استقلال قهرمان شود. البته به نظر من با توجه به بضاعتی که استقلال در لیگ داشته، همین الان هم بچه‌ها جان فشانی کرده و قهرمان هستند و ما به دلیل صدر نشینی در شرایط سخت آن‌ها را الان هم قهرمان می‌دانیم و برای ما چیزی از یک قهرمان کم تر ندارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید