مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در اظهاراتی جدید از فردی نام برد که عامل اختلاف هاشمی‌نسب با علی پروین و نهایتا باعث جدایی او از پرسپولیس شد.

افشاگری عابدینی درباره راز جدایی هاشمی‌نسب از پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مصاحبه اخیر بهروز رهبری فرد در مورد تلاش امیر عابدینی برای حفظ هاشمی‌نسب در پرسپولیس بهانه‌ای شد به سراغ مدیرعامل اسبق پرسپولیس برویم و در خصوص این موضوع از او سوالاتی داشته باشیم.

ماجرای دعوا در عربستان

امیر عابدینی ناگفته‌های جالبی را در خصوص انتقال جنجالی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال مطرح کرد و گفت: ماجرا از حضور پرسپولیس در عربستان برای جام باشگاه‌های آسیا شروع شد. پرسپولیس در ریاض حضور داشت من در دبی بودم. وقتی به اردو رسیدم التهابی را در اردوی پرسپولیس دیدم، آن زمان از سرپرست وقت تیم سوالاتی را در این خصوص پرسیدم که او ماجرای دعوای مهدی هاشمی نسب و علی پروین را برایم توضیح داد. در همان عربستان با علی پروین صحبت کردم؛ در همان روز پروین صراحتاً به من گفت مهدی باید از پرسپولیس برود! به او گفتم علی( پروین) بگذار برسیم تهران در این مورد تصمیم می‌گیریم . وقتی به تهران رسیدیم دوباره با پروین جلسه گذاشتم و او بار دیگر بر سر مواضع قبلی خود بود و با قاطعیت گفت دیگر هاشمی‌نسب را نمی‌خواهد.

بهروز راست می‌گوید

وی ادامه داد: بهروز رهبری درست می‌گوید. من در تهران دوباره جلسه‌ای با پروین گذاشتم و از او خواهش کردم ماجرا را فیصله دهد اما او زیر بار نرفت. در مقابل هاشمی نسب هم سفت و سخت ایستاد و گفت دیگر در پرسپولیس نمی‌مانم!

کار وحید قلیچ بود!

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در ادامه پرده از راز جالبی برداشت و گفت: من این موضوع را تا الان به هیچکس نگفته‌ام و کمتر کسی از آن خبر دارد اما دلیل اصلی و عمده دعوای بین علی پروین و مهدی هاشمی‌نسب، وحید قلیچ بود. او بود که باعث دعوا بین مهدی و علی شد. در آن زمان اصلاً بحث پول نبود. همانطور که گفتم دلیل اصلی دعوا وحید قلیچ بود.

مومن ‌زاده‌ از مهدوی‌کیا بیشتر پول گرفت

عابدینی در خصوص پیشنهاد اغوا کننده استقلال به هاشمی‌نسب در آن دوران گفت: رقم‌هایی در آن دوره علی فتح الله مدیرعامل وقت استقلال به بازیکنان پیشنهاد می‌کرد واقعاً اغوا کننده بود! احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی، بهروز رهبری فر، یحیی گل محمدی و... بازیکنانی بودند که در آن زمان در پرسپولیس حضور داشتند. قرارداد این بازیکنان موجود است و می‌توانید آن را بررسی کنید. آن دوره استقلال بر سر قهرمانی با ما چالش و رقابت شدیدی داشت و رقم‌های عجیب و غریبی را به بازیکنانش می‌داد. در آن زمان احمد مومن‌زاده از مهدی مهدوی کیا بیشتر پول گرفت این در حالی بود که در سال ۷۹ بالاترین رقم بازیکنان ما برای احمدرضا عابدزاده بود که ۲۰ میلیون دریافت کرد.

آقا مهدی، نبش قبر کافی است

وی با اشاره به اینکه این ماجرا بالاخره باید یک جایی به دست فراموشی سپرده شود عنوان کرد: در دعوای مهدی و جدایی‌اش از پرسپولیس اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی دخیل بود. این ماجرا در سال‌های قبل اتفاق افتاد و تمام شد اما نمی‌دانم چرا مهدی ول‌کن آن نیست و همواره در حال نبش قبر کردن آن است. این کینه و عداوت بالاخره باید یک جایی به پایان برسد و پرونده‌اش بسته شود. ما با بزرگان باشگاه استقلال دوستی و رفاقت قدیمی داریم و همیشه در رقابت هستیم اما این رقابت به معنای این نیست که با هم دشمن باشیم. مهدی هم باید این کینه را به دست فراموشی بسپارد.

گفت و گو از سمیه قدیری

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید