رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور، از برگزاری مراسم سوگواری در همه مساجد کشور خبر داد.

برگزاری مراسم سوگواری شهید سید ابراهیم رئیسی در مساجد کشور

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین محمدابراهیم، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان پیام تسلیتی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

خبر تأسف انگیز شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب، آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان که در مسیر خدمت و پیگیری دغدغه‌های ملّت به وقوع پیوست ، موجب تألّم و تأثّر و جریحه دار شدن قلوب مردم بزرگ ایران و علاقمندان به جبهه مقاومت اسلامی و همه آزادگان جهان گردید.

هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران در ایّام ولادت امام هشتم (علیه السلام) با پشتوانه رأی ملّت ، لباس خدمت در کسوت ریاست دولت به تن کرد و در سالگرد میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیّت و الثّناء) هنگام انجام وظیفه و مسئولیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ویژگی چشمگیر تواضع و نداشتن تکلّف ، صبر و متانت توأم با عزّت و صلابت در راه احقاق حقوق ملّت و مبارزه با فساد و خیانت ، عزم قاطع در اجرای عدالت همراه با روحیه جهادی و شجاعت ، ایستادگی و پایبندی بر عهد خویش با ملّت تا پای جان و رسیدن به شهادت ، تقیّد به تهجّد و عبادت با بهره مندی از صفا و محبّت ، ارادت به ساحت قدسی امام رئوف و با کرامت و عشق کم نظیر به خادمی آن حضرت ، پایبندی به میثاق با ولایت و اعتقاد راسخ به پیروی از امامت و رهبری امّت ، از خصال برجسته و اوصاف نیکوی آن عالم خدوم و خستگی ناپذیر و مجاهد شهید بود. متأسفانه توفیق استفاده از برکات وجودی این رئیس جمهور محترم و مغتنم ، کوتاه و زودگذر بود و فقدان این نعمت ارزشمند ، بسیار دردناک و حزن آور است. امروز مساجد و کارگزاران آن در سوگ شهادت فرزند عزیز خود که سالها در کسوت امامت جماعت مسجد ، ستاره درخشان محراب بود ، عزادار و داغدار گردیده است.

همچنین شهادت عالم بزرگوار و خدمتگزار و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت‌الله آقای آل‌هاشم و نیز وزیر خارجه انقلابی و مجاهد و پشتیبان دیرین جبهه مقاومت آقای دکتر امیر عبداللهیان و سایر همراهان و مسئولان ، بر شدّت داغ و سنگینی این مصیبت افزود و اینک همه آن عزیزان ، آسمانی شده و به جوار رحمت الهی پیوسته‌اند.

نقطه امید و قوّت اکنون ما پس از لطف و عنایت بی نهایت پروردگار متعال، استمرار فیض وجودی رهبر حکیم و بادرایت و هدایت آرامش بخش زعیم عالیقدر امّت است که با بصیرت و قدرشناسی و حضور در صحنه ملّت شریف ایران ، چشم‌انداز روشن و امید آفرینی از آینده پیش روی ما قرار داده و کید و مکر دشمنان حقیر و خبیث را بی اثر نموده است.

اینجانب به عنوان خادم ائمه محترم جماعات و مساجد استان تهران ، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر نورانی ذخیره بزرگ الهی و قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (أرواحنا فداه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) و همه دوستداران و دلسوزان نظام مقدّس اسلامی به ویژه دولت انقلابی و خدمتگزاران مردم و شما نمازگزاران و کارگزاران گرامی مسجد و امامان مکرّم مساجد ، از همه دعوت می‌نمایم با حضور پرشکوه و دشمن شکن توأم با بصیرت و صلابت خود در آیین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهّر خدمتگزاران شریف و شهید خویش ، همچون همیشه، جلوه ارزشمند و ماندگار دیگری از ارادت خود به اصول و آرمانهای اسلام ناب و انقلاب اسلامی و پیوند مستحکم بین مردم و مسئولان را به نمایش بگذارید. خداوند متعال در پرتو دعای خیر حضرت صاحب الزمان (علیه السّلام) این کشور و انقلاب و مردم و رهبری عزیز را حفظ و تأیید فرماید و توفیق روزافزون همراه با عزّت و سعادت بیش از پیش به همگان عنایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

حسین محمد ابراهیم

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید