باند شرکت‌ هرمی در رامسر که با وعده استخدام افراد در یکی از شرکت های خصوصی، سوژه های مورد نظر را انتخاب و آنان را وادار به عضویت، سرمایه‌گذاری و عضوگیری برای این شرکت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو، محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی 7 نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، یادآورشد: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

شاه نظری با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهم ترین شگرد شرکت‌های هرمی است، تاکید کرد: شهروندان از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز، افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند را به پلیس معرفی کنند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید