رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در ایام پایان هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است./ایسنا

به گزارش سلام نو، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به ممنوعیت تردد موتور سیکلت، اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه (۱۶ بهمن ماه) تا ساعت ۷ روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از محورهای کرج - چالوس ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه مورخ (۱۸ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز جمعه (۱۹ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه (۱۸ بهمن ماه) تا ساعت یک بامداد روز جمعه (۱۹ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه (۲۰ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه (۲۱ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه (۲۰ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز یکشبه (۲۱ بهمن ماه) از سمت مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز دوشنبه (۲۲ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز دوشنبه (۲۲ بهمن ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه (۲۳ بهمن ماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید