پردیس

|

۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱

0

پاسخ

شهرداری قالیباف استاد این کار هاست خصوصا" اینکه از یک {...} مالی بدون حساب و کتاب هم برخوردار است .شهرداری قالیباف قبل از آنکه شهرداری باشد یک {...} تمام عیار است و چون {...} است همه چیز متر و معیار پول دارد .شورای شهر اصل کارش بجز انتخاب شهردار نظارت دقیق وبی چون و چرا را باید در دستور کارش داشته باشد که در این هشت ساله سلطه بر شهرداری اعمال نشده و خیلی ها از این راه منتفع شده اند,متأسفانه سیاست گذاری شورای شهر هم خیلی ضعیف است ایضا" اینکه سردار بودن قالیباف هم عقبه سنگینی دارد.بنابراین داشتن برنامه در دانشگاه آزاد بدلیل حجم سنگین مالی دانش پژویان میتواند خواستگاه آمال و آرزوهای نشدنی قالیباف و ایجاد نوعی اعمال فشار بر هیئت موسس آن خصوصا" رفسنجانی و امنا داشته باشد .آمار دانشجویان در دانشگاه آزاد قریب به 3.5 میلیون نفر است که اگر جلوی {...} که از جیب مردم هزینه میکنند گرفته نشود عاقبت خوبی نخواهد داشت.

ناشناس

۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱

2

بسیار از سلام نو متعجبم با فاشیستی بنام حافظی که دست راست لنکرانی بوده و وزارت بهداشت را شخم زده مصاحبه می کند!!!!!!!!! ای کاش قدری در مورد وی و دارودسته اش تحقیق می کردید.

پاسخ ها

سبحان

۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

بهترین سند واسه اثبات این حرفا اینه که اتفاقا یکی از طیف خودشون بیاد اینا رو مطرح کنه.

۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

چار چشمی حواستون به این نیروی ناشناخته و پیچیده گروهک پایداریها (دست راست دکتر صدر و دکتر لنکرانی ) باشه.

رحمت الله حافظی در گفتگو با سلام نو:

مدیریت کردن دانشجویان با ابزارهای مالی روش صحیحی نیست

گزارش‌های مورد بحث باید ثابت شوند. اما با توجه به سوابق و شواهدی که در گذشته شاهد بودیم، بعید نیست چنین اتفاقی رخ داده باشند. این مسائل دور از ذهن نیستند و بنده احتمال آن را می پذیرم.

سرویس سیاسی: چندی پیش اخباری مبنی بر تلاش برخی افراد نزدیک به خانه شهریاران جوان شهرداری تهران برای تیم‌سازی در بین بدنه دانشجویان دانشگاه آزاد در چندین سایت اصلاح‌طلب منتشر شد. بر اساس این گزارشات خبری این افراد بدون اطلاع مسئولین دانشگاه و بصورت پنهانی اقدام به این کار کرده و به برخی از دانشجویان وعده‌هایی نیز داده‌اند. سلام نو در خصوص میزان صحت این اخبار گفتگویی با رحمت‌الله حافظی، عضو اصولگرای شورای شهر تهران انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

عضو شورای شهر تهران در این رابطه گفت: اگر شهرداری قصد انجام کاری را دارد باید از طریق رسانه و نشریه اختصاصی خود که موسسه همشهری است این کار را انجام دهد در حقیقت ارتباط بر قرار کردن بدین نحو سوء استفاده از نقاط ضعفیست که سایر گروه ها دارند که این نقاط ضعف نیز عمدتا اقتصادی هستند و این گروه ها نمی توانند مسائل اقتصادی خود را به خوبی پوشش دهند اما انجام چنین کارهایی پسندیده به نظر نمی رسد و باید چنین اقداماتی شناسایی شده و در برابر آن مانع ایجاد شود و به نظر می رسد که می توان با آن مقابله کرد.

حافظی در واکنش به این اخبار به «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو» گفت: گزارش‌های مورد بحث باید ثابت شوند. اما با توجه به سوابق و شواهدی که در گذشته شاهد بودیم، بعید نیست چنین اتفاقی رخ داده باشند. این مسائل دور از ذهن نیستند و بنده احتمال آن را می پذیرم.

وی ادامه داد: با توجه به شواهد و قرائن این احتمال وجود دارد و البته خلاف ضوابط قانونی هم هست. در حقیقت استفاده کردن از ظرفیت گروه های دانشجویی با ابزارهای مالی صحیح و پسندیده نیست. دانشجو باید آزاد باشد و بر اساس برداشت خود از عملکرد مجموعه‌های مختلف قضاوت کند و برای خود ساختار فکری مشخص داشته و در چهارچوب آن ساختار فکری تحلیل کرده و به نتیجه برسد.

رحمت الله حافظی افزود: مدیریت کردن دانشجویان به خصوص با ابزارهای مالی روش صحیحی نیست. و نه تنها شهرداری بلکه سایر گروه های سیاسی نیز اگر بخواهند از نقاط ضعف گروه های دانشجویی استفاده کنند کار پسندیده ای انجام نمی دهند.

این فعال اصولگرا در پایان گفت: شواهد و قرائنی که بنده دیده‌ام و اتفاقاتی که در مجموعه مدیریت شهری در حال رخ دادن است، نشان دهنده آن است که رخ دادن چنین اتفاقاتی دور از ذهن نیستند. قطعا باید موارد و مصادیق مطرح شده را سیستم نظارتی شورا بررسی کرده و با کسانی که چنین ارتباطی دارند برخورد کند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۰

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید