یک اتفاق نادر حین رای گیری برای انتخاب شهرداری تهران/

وقتی که قوی‌ترین مرد جهان نمی‌تواند یک برگه رای را حفظ کند!

رضازاده بر روی برگه رای خود نام محسن هاشمی را نوشته بوده که در یک اتفاق نادر، محسن پیرهادی برگه رای را از دست وی گرفته و با خط زدن نام محسن هاشمی و نوشتن نام محمدباقر قالیباف، رای را به صندوق انداخته است.

صبح امروز، محمدباقر قالیباف با ۱۶ رای در مقابل ۱۵ رای محسن هاشمی به شهرداری تهران انتخاب شد.

طبق اظهار یکی از اعضای شورای شهر به سلام نو ، این رای مربوط به حسین رضازاده بوده است.

به گفته این منبع آگاه، رضازاده بر روی برگه رای خود نام محسن هاشمی را نوشته بوده که در یک اتفاق نادر، محسن پیرهادی برگه رای را از دست وی گرفته و با خط زدن نام محسن هاشمی و نوشتن نام محمدباقر قالیباف، رای را به صندوق انداخته است.

گفتنیست که پس از شمارش آرا و اعلام نتایج، حسین رضازاده این اتفاق را برای برخی از اعضای شورای شهر شرح داده است. به نظر می‌رسد خبری که برخی از رسانه‌ها درباره یک رای مخدوش منتشر کرده‌اند، مربوط به همین برگه رای باشد.

محسن پیرهادی، از نزدیکان قالیباف و مسئول بسیج شهرداری تهران است.

/ اصلاحیه:

با پیگیری خبرنگار سلام نو، یکی دیگر از اعضای شورای شهر این اتفاق را در مورد رضازاده و پیرهادی تکذیب کرد، اما اصل واقعه را تایید نمود.  گفتنیست که این واقعه در مورد یکی دیگر از اعضای ورزشکار شورای شهر اتفاق افتاده است و مربوط به آقایان رضازاده و پیرهادی نمی‌شود. سلام نو بابت این اشتباه در اسامی که به واسطه منبع اولیه خبر که از اعضای شورای شهر بوده است از تمام مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۷

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۱

محمد

|

۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

1

42

پاسخ

آخه رضازاده رو چی به شورای شهر؟؟ بعید بدونم اونقدر سواد داشته باشه که بدونه به کی رأی میده..

ali

۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

2

10

اقای پیرهادی مسول بسیج شهرداریه اشکال نداره

یونس د

۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

4

ای وای حاج حسین!فقط این برکه ات سالم مانده بود.بیجاره شهردار!سندساختمان دستش ندیدباهاش موشک کاغذی درست میکنه!

ناشناس

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

0

9

چه انتخابات درخشانی و چه شورای شهر سالمی و چه نماینده مقتدری که نمی تونه یک برگه رو حفظ بکنه چطور می تونه بیت المال رو و منافع عمومی شهر رو در بین اینهمه دزد و فاسد خطرناک حفظ بکنه - چه نماینده درستکاری کسی که برای تقلب از یک رای ساده که حق نماینده دیگر است نمی گذره فکر می کنید می تونه تو موارد گرانبهای دیگه که صاحبان حق اصلا حضور ندارند خودشو نگه داره قطعا نه به دوران طلایی اخلاق و فرهنگ و قانون و خدمت خداپسندانه خوش امدید اینجا ایران است قلب خدمت رسانی عاشقانه و بی ریا و بدون چشم داشت

۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

ای کاش کاندیداتوری شورای شهر رو یه سری محدیدیت براش بذارن. آخه بنده خداها اینا اکثرا ورزشکارن و خیلی دنبال تحصیل نبودن. شاید خودشونو با آرنولد مقایسه میکنن که فرماندار کالیفرنیا هست.

سارا

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

رضازاده تودیگه چرا/خوب موضعت رومشخص کن بااصولگراهامیپری به اصلاح طلبارای میدی؟استوره ورزشی!!!!!!!!!!!!

۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

این هم از اون بدعنهای بد است که افردی هر چند مشهور مثل قهرمانان ورزشکار را برای شورای شهر حمایت و به این شورا می آورند. یک نفر آدم عاقل پیدا نمی شود بگوید عضو شورای شهر باید متخصص امور شهری و با سواد باشد نه عنوان قهرمانی و زور بازو ....

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید