۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 1828

من کاملا این خانوم را میشناسم کسی که جز خدمت به مردم کاری نکرده خدا به همه اکاهی داده بد به حال مردمی که دروغ و بهنتان به مردمان نیک میزنند و حق الناس را این طور ضایعه میکنند

پاسخ ها

۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

الهه یا الهام؟

۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

2

خیانت ،دروغ ، تزویر و ریا درد بی در مان جامعه ما شده است اقای دنیا مالی هم مانند خانم راستگو کاسب است امیدوارم روزی مردم تهران در دادن رای خود دقت بیشتری مبذول نمایند

۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

یک نکته جالب اینکه ایشان مشابه همین کار را زمانی که میخواست نماینده ملایر در مجلس شود نیز انجام داده یود و جالبتر انکه مردم در تجمعات خود یکصدا میگفتند الهه دروغگو تاریخ تکرار میشود ولی این درسی برای اصلاح طلبان باشد تا هر کسی را به لیست خود اضافه نکنند به نظرم لیست 10 نفره منسجم و صادق بهتر از لیست پر هست

۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

13

متاسفانه این اشتباه بزرگ متوجه اصلاح طلباس چرا که هرکسی رو نباید تو لیستشون راه بدن،من به دنیا مالی رای ندادم چرا که اسمش اشتباه بود تو لیست!

خانم راستگو هم که...متاسفانه به رای مردم خیانت کردن!

مهربان توسی

۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

0

جای تاسف داره انشاا... دقت بیشتر در انتخابات بعدی

محسن

۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

تا کی منافع شخصی؟!!!

به چند میلیون خیانت کردی؟

برای 4 سال ارزش داشت خودت رو بدنام کردی؟!!!

کرامت

۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

ما نباید به آدم های حیله گر و ددمنش اعتماد کنیم چرا که آنها منافع خودرا بر خواست ملت ترجیح می دهند این یک زنگ خطر برای اصلاح طلبان است که افراد دروغگو را از افراد سالم تشخیص دهند و ساده اندیشی را کنار بگزارند چرا که

دشمنان ایران و مردم ایران بسیار حیله گراند.

۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

قابل توجه مدیرمحترم سایت

پیشنهد میدم نظرات + و - رو(مثبت ومنفی)

پایین کامنت هاقراربدین

۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

سرکارخانم الهه دروغگو

۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

راستگو و دنیامالی در یک کلام:

خائـــــــــــــــــــــــــــن

لیلا

۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

همین دورویی هاست که اکثریت مردان به مازنان بی اعتمادن

الان اعتراف میکنم سپردن مسولیت های سنگین به ما زنان اشتباه است

برای خودم متاسفم که به این خانوم رای دادم

خواهشم اینست که احزاب اصلاح طلب بهمین خاطرازمردم تهرون عذرخواهی کنن

لاله

۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

قرار نیست اصلاح طلب به اصلاح طلب فقط رای بدهد و بر عکس .مهم تهران است نه مساءل سیاسی .شاید صلاح تهران این بوده .من به نوبهء خود از خانوم ممنونم

خان

۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

خدا میدونه چند میلیارد بابت این خیانت گرفته.....

خائنین هرگز به آرامش نخواهند رسید .

نفرین خدا بر خائنین مردم فروش ......

۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

تصمیم درستی گرفتی اخرت شما تضمین است اگر خودت مستقل وبا تحقیق وبدون هیچ چشم داشتی تصمیم گرفته باشی

۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

سلام نو منافقی تو...

رای طلایی قالیباف مربوط به چه کسی بود؟

راستگویی که راست نگفت

رای الهه راستگو به فرمانده سابق نیروی انتظامی، تعجب دیگر اصلاح طلبان شورای شهر را برانگیخت. وی برخلاف توافق اصلاح طلبان شورای شهر، از نشان دادن برگه رای خود به دیگر اعضای اصلاح طلب امتناع کرده است

صبح امروز، رای گیری برای انتخاب شهردار انجام شد و محمدباقر قالیباف، با یک رای بیشتر از محسن هاشمی، برای بار سوم به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

گزینه اصلاح طلبان در این رقابت محسن هاشمی بود، اما شنیده شده که دو نفر از اعضای اصلاح طلب شورای شهر بر خلاف توافقی که با یکدیگر انجام داده بودند به قالیباف رای داده‌اند.

احمد دنیامالی با توجه به ارتباطات کاری که از گذشته با شهردار تهران داشت، به شکلی نه چندان پنهانی به قالیباف رای داد اما در این بین رای الهه راستگو به فرمانده سابق نیروی انتظامی، تعجب دیگر اصلاح طلبان شورای شهر را برانگیخت.

به گزارش منابع آگاه سلام نو در شورای شهر تهران، الهه راستگو هنوز رسما رای خود به قالیباف را تایید نکرده اما با توجه به اینکه برخلاف توافق اصلاح طلبان شورای شهر، وی از نشان دادن برگه رای خود به دیگر اعضای اصلاح طلب امتناع کرده است، اغلب اعضای شورای شهر عقیده دارند که وی به قالیباف رای داده است.

گفتنیست که محمدباقر قالیباف پس از آنکه از رای بالای محسن هاشمی در شورای شهر احساس خطر کرد، به هر کاری دست زد تا آن چیدمان را متحول کند; از تبلیغات اختصاصی صداوسیما و خبرگزاری‌های مهر و... گرفته تا جلساتی که پیمانکاران شهرداری با اعضای شورای شهر برگزار کردند و پیشهادات خاص را روی میز گذاشتند. البته امیدواریم که پیشنهادات خاص بعضی از پیمانکاران به سفارش و زیر نظر شهرداری و آقای قالیباف نباشد و این پیمانکاران بصورت خودجوش (!) وارد مذاکره با اعضای شورای شهر شده باشند.

بنا به گفته یک منبع آگاه به سلام نو، برادر الهه راستگو، خود یکی از پیمانکاران تبلیغاتی شهرداری تهران است که از طریق قراردادهای مالی سنگینی که با قالیباف دارد، سود هنگفتی نصیبش می‌شود. اکنون در بین ناظرین و فعالین سیاسی اصلاح طلب، این شبهه به وجود آمده که چه ارتباطی بین مناسبات مالی برادر راستگو و رای مشکوک وی وجود دارد؟

آن برگه رایی که در دست الهه راستگو قرار داشت، امانت مردم تهران بود که به ایشان سپرده شده بود. قطعا خانم راستگو وقتی با ادعای اصلاح طلبی و قرارگرفتن در لیست اصلاحات، رای مردم را گرفته و وارد شورای شهر شده است، حق ندارد که به گزینه اصولگرایان رای دهد.

رسول خدا - صلی الله علیه و آله - فرموده‌اند: «از ما نیست کسی که امانت را بی‌اهمیت شمارد و امانتی را که به او سپرده شده، ضایع گرداند.»

وقتی قالیباف با یک رای بیشتر از محسن هاشمی به شهرداری تهران انتخاب شد، دل خیلی از دلسوزان ملت و کشور سوخت و در این بین باید اشاره شود به تلاش برخی از اعضای شریف شورای شهر که تا این لحظه در مقابل فشارهای وارده مقاومت کردند و از محسن هاشمی دفاع کردند; تلاش و کوششی که با این یک رای نابخردانه از بین رفت.

قطعا این نتیجه، درس و عبرتی برای اصلاح طلبان خواهد شد که در تنظیم لیست‌های انتخاباتی خود دقت بیشتری بکنند و برای حمایت از افراد به توان آن‌ها برای مقابله با وسوسه‌های دنیوی توجه بیشتری نشان دهند.

* سلام نو آمادگی انتشار هرگونه توضیح یا جوابیه ای در این خصوص را دارد.

اخبار مرتبط

وقتی که قوی‌ترین مرد جهان نمی‌تواند یک برگه رای را حفظ کند!

قالیباف شهردار تهران ماند + جزئیات جلسه رای گیری

اصلاح طلبان فردا پاسخ اعتماد مردم تهران را می دهند

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۲

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۲

ناشناس

|

۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

51

3

پاسخ

نه پس هاشمی لابی نکرده اینها از سوزشه پس مشخصه شما دنبال سیاسی بازی بودین منافقین چند رو

۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

34

کسانی که همینطوری لیست میدن میگن رای بدین حالا پاسخگو باشن...

اونهمه وایسادم تا لیست کامل اصلاحات رو تو برگه رایم بنویسم

برات متاسفم خانوم

ملایر

۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

1

به اطلاع مردم عزیز میرسونم این خانوم در سال 74 با نقشه های همین برادرش در انتخابات مجلس خواهرشو فرستاد مجلس به عنوان نماینده ی ملایر!! بین روستایی ها کفش و لباس و برا بچه ها توپ تقسیم میکردن!!

البته سال بعدش این خانومه رفت مرخصی زایمان و شده بود مضحکه دست مردم!!

میتونین تحقیق کنین!

شهروند

۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

21

من فقط به شدّت تاکیدمیکنم بشدت ازخودم متنفرم چرا به این خانم رأی دادم چرابه دنیا مالی رأی دادم

خاک تو سرم

بهنام

۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

17

خانوپم راستگو رای مرا پس بده

الهام

۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

15

4

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید