حسین مرعشی در گفتگو با سلام نو:

تندروها می‌گویند دست رهبری بسته است

تندرو‌ها همواره فقط خود را قبول دارند. نه رهبری را قبول دارند و نه امام را قبول داشته‌اند و در واقع توجیه می‌کنند و می‌گویند که دست رهبری بسته است و دست ما باز است.

سرویس سیاسی-مژان فدایی:برخی معتقدند که حسن روحانی در بحرانی‌ترین مقطع زمانی دولت را به دست گرفت. وی زمانی وارد ساختمان دولتی شد که با انواع فشارهای داخلی و خارجی روبرو بود و عملا از آن ویرانه‌ای ساخته شده بود. اما امروز پس از گذشت نزدیک به یک سال از روی کار آمدن دولت اعتدال، شاهد آن هستیم که حداقل مانعی در مقابل روند رو به سقوط کشور گذاشته شده است. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با حسین مرعشی، فعال اصلاح‌طلب انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

حسین مرعشی به «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو » گفت: خداوند در سال ۹۲ به کشور، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی لطف کرد و در نقطهٔ عطفی با عنوان ۲۴ خرداد ۹۲، با حضور باشکوه مردم روند کشور را از روند تخریبی به سوی مسیر تکامل و بهبود، تغییر جهت داد.

وی ادامه داد: در همین یک سال هم آثار تدبیر و عقلانیت را در همهٔ ابعاد مدیریت کشور می‌بینیم. البته هنوز همهٔ مردم با مشکلات واقعی مواجه هستند و کام مردم به معنای واقعی از کارکرد دولت نتوانسته شیرین شود و در واقع حجم گرفتاری‌ها و مشکلات و آثار ناشی از سیاست‌های غلط در کشور دارای چنان عظیم بوده است که سیاست‌های صحیحی که آثار دولت یازدهم انتخاب کرده است، به سرعت دیده نخواهد شد.

این عضوِ ارشد حزب کارگزاران سازندگی افزود: دولت هم در عرصهٔ سیاست خارجی و در عرصهٔ اقتصاد، فرهنگ و سیاست داخلی حرکتی مثبت و رو به جلو داشته است. سیاست‌های دولت در مسیر کنترل تورم و افزایش خدمات بهداشتی، درمانی و پیشرفت‌های موثری که در روابط بین المللی اتفاق افتاده، تغییر جهت داده است. انشالا که دولت بتواند مردم را در همین مسیر پیش ببرد و نتایج آن هم آشکار شود.

مرعشی تاکید کرد: تندرو‌های داخلی قصد دارند به هر شکل ممکن در روند فعالیت کشور می‌تواند خلل ایجاد کنند، اما ارادهٔ دولت خیلی جدی است. از طرف دیگر رهبری هم حمایت خود را از دولت اعلام کرده‌اند. من فکر می‌کنم تنها را مقابله با افراطیون، در صحنه نگه داشتن مردم است. اگر مردم را در صحنه داشته باشیم، آن‌ها را آگاه کنیم، با صراحت حرف بزنیم و واقعیت‌ها را بیان کنیم، مشکل حادی نخواهیم داشت.

وی در پایان به سلام نو گفت: تندرو‌ها همواره فقط خود را قبول دارند. نه رهبری را قبول دارند و نه امام را قبول داشته‌اند و در واقع توجیه می‌کنند و می‌گویند که دست رهبری بسته است و دست ما باز است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۳

محمدرضادیداری

|

۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

0

13

پاسخ

تندروهای اخرالزمانی فقط قصد دارند جنگ جهانی سوم راه بیندازند

ناشناس

۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

2

خود مرعشی از تندروهای عزیز اصلاح طلب می باشد...

ناظر

۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

1

مشکل اصلی رسانه ها هستند . زمانی که یکی از این تندروها حرفی میزند ، رسانه ها فورا به نشر آن می پردازند ، لذا این توهم برای او ایجاد میشود که آدم مهمی است . {...} مسئولیت رسانه انتشار مطالبی است که یا ارزش خبری داشته باشد یا صحت و درستی تحلیل . اگر یک ماه رسانه ها از نشر سخنان بی ربط و بی پایه خوداری کنند ، این دوستان فرصت پیدا میکنند که به زندگی خود برسند .

مهدی

۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵

سلام سیدعزیز،مامردم بم وریگان مدیون شماوتیمتان درزمان زلزله دی ماه ۸۲هستیم وشهرماهمیشه موردلطف حاج آقاهاشمی وشمابوده است،جانم فدایت دوستت داریم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید