چه عجب..!

دوستدار خاتمی تا ابدیت

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

6

آقای حداد عادل بازم انصافت را شکر.مگر میتوان لطف.صفا.مدنیت.سیادت.اسلامیت.مروت. اخلاق.معنویت. دوستی. محبت.ایرانیت.تمدن.عشق.روحانیت.اصالت.دارای 22میلیون رای ودارای دهها خوبی وفضیلت رابایک حکم ممنوع کردبه دوستانتان در اردوگاه اصول گرایی نصیحت کنید.خدا به همه ماراه راست رانشان دهد.

ع ن

۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸

البته 22میلیون رای پاک

مقتدا

۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵

گول حرفهای حداد را که در دقیقه نود و برای جمع کردن آراست نخوردید.

۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸

خوشون هم دیگه میدونن باانتقادکردن ازخاتمی بزرگ فقط تیشه به ریشه حزبشون میزنن وآرامردم روازدست میدن،به امیدخداوباتدبیرمردم توانتخابات مجلس بعدی دست رد به سینه این افراطیهابزنیم

بابک

۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸

ای کاش ایشون به جای«دو دو تا چهار تا» کردن و هزینه سنجی سیاسی برای گروه مطبوعشون، صراحتا می گفتند که این اقدام از لحاظ اخلاقی و قانونی درست نبوده.

عباس

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴

انصافاً اگر همه مانند اقای عادل و بخصوص لاریجانی باشند که مشکلی ندارد

اختصاصی سلام نو/

انتقاد حداد عادل از درخواست برای ممنوع‌البیان شدن خاتمی!

شنیده‌های سایت «سلام نو» حاکی از آن است که حداد عادل با انتقاد از درخواست 9 نماینده از وزیر دادگستری برای ممنوع‌البیان شدن خاتمی، این اقدام را تحمیل هزینه بی‌دلیل بر جبهه پایداری با نزدیک شدن به انتخابات مجلس عنوان کرده است.

سرویس سیاسی: غلامعلی حداد عادل، نماینده جبهه پایداری در مجلس، نسبت به درخواست تعدادی دیگر از نمایندگان برای ممنوع‌البیان شدن سید محمد خاتمی شدیدا انتقاد کرد. این مساله در جلسه‌ای با حضور تعدادی از فعالین گروه موسوم به جبهه پایداری مطرح شد.

شنیده‌های سایت «سلام نو » حاکی از آن است که حداد عادل در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، این اقدام را تحمیل هزینه بی‌دلیل بر جبهه پایداری عنوان کرده است.

چندی پیش 9 نفر از نمایندگان منسوب به گروه افراطی جبهه پایداری در مجلس، طی تذکری به وزیر دادگستری خواستار ممنوع‌البیان(!) شدن رئیس جمهور اسبق کشور شده بودند.

گفتنیست که حداد عادل پس از انتخابات مجلس گذشته، با ارسال قرآنی به دفتر سید محمد خاتمی از اقدام وی در رای دادن در انتخابات تحسین کرده بود.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۴

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

ناشناس

|

۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

0

25

پاسخ

چرا حداد همیشه اسلحه را بسمت شقیقه خود هدف میگیرد.

پاکدست مهرورز

۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

2

41

اقای حداد فکر انتخابات مجلس اینده رو نکنید حرف دلتان را بزنید

پاسخ ها

علی

۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲

سلام پاکدست عزیز

بدیهی است که آقای دکتر حداد عادل از رهبران جبهه اصولگرایی کشور و در این امر هم صراحت دارد بنابراین به نظرم ایشان حتی اگر براساس عقلانیت سیاسی چنین سخنی گفته باشد -- که منطقا باید چنین باشد -- کار درستی کرده است . وگرنه مخالفت سیاسی و فکری ایشان با سید نجیب و با فضیلت خاتمی عزیز روشن است . اگر در رفتار سیاسی رقیب تدبیر و عقلانیت بیشتری مشاهده کنیم-- که انشاالله چنین شود -- و همچنین در جبهه اصلاح طلبی که البته مدارای بیشتری در این جبهه نسبت به مخالفین به صورت عمومی وجود دارد برای میهن عزیزمان مبارک خواهد بود . افراد عاقل و اهل فرهنگ در هر جناح سیاسی باید محترم باشند همچنان که ما برخوردهای غیرمنطقی و غیر اخلاقی و ...... نسبت به عزیزی مانند سید محبوبمان را بر نمی تابیم .

عزیز و سزبلند باد ایران و ایرانی آزاده

امیر

۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

21

زمانیکه حداد عادل و دوستانشون در مجلس ششم در اقلیت بودند،و شرایط سختی داشتند،خاتمی از آنان به عنوان اقلیت نجیب مجلس ششم،نام بردند..اکنون نیز سوای هر مسأله ای،این اقدام حداد، اخلاقی بود و اصل هم همین است..

م.ح.م.

۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

افرین بر تفکر زیبای علی اقا .

دوستدار خاتمی

۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

1

3

با اینکه نظر خوبی ندارم نسبت به حداد ولی حداد عضو پایداری نیست چه کسی گفته عضو پایداریه؟ چرا هر کی افراطیه میگید پایداری چیه ؟ افراطی همه جا هست

۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

5

جناب حداد وارد ماهیت مسئله نشدند فقط گفتند چون زمان انتخابات نزدیکه رای ما را کم نکنیدماهم از ایشان تشکر میکنیم که مثل همیشه حرف دلشون را زدند که بابا این سید بزرگوار بین مردم جایگاه داره با این حرفهای بی حساب اون 4تا رای مارا هم از بین نبرید

بی نام

۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳

4

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید