میکائیل

۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷

0

پیشنهاد میکنم نام این قسمت از سایت رو بذارید بازخوانی تاریخ

اختصاصی سلام نو/

از نان شب ملت تا نان شب اصولگرایان! /عکس

در ادامه تصویر یکی از کاریکاتورها و یکی از مقالات نشریه اصولگرای تندرو «یالثارات» را می‌بینید که در تاریخ 22 آبان 81 اینچنین با این تیتر به اصلاح‌طلبان تاخته است و البته توقیف هم نشده است!

سرویس سیاسی: این روز‌ها که تندروهای مجلس به انحاء مختلف سعی دارند تا با سنگ‌اندازی در کار دولت، وجود سیاسی خودشان را ثابت کنند و بگویند که هنوز هم جریان افراط وجود دارد، بیشتر تحلیل‌ها از این زاویه رفتارشان را مذمت می‌کند که در شرایط فعلی همه باید به فکر منافع ملی باشند و نباید مصلحت کشور قربانی منافع جناحی شود.

اما برخی از کار‌شناسان معتقدند که در سایه این مخالفت‌های افراطیون با سیاست‌های دولت -خصوصا در وزارت خارجه و وزارت علوم- منافعی نهفته که ممکن است بعضا اقتصادی نیز باشند؛ چرا که مثلا وقتی بحث کاهش تحریم‌های ایران به میان می‌آید، برخی از افراد و گروه‌های تندرو هستند که با کنش‌هایی عجیب، ناراحتی خود را نشان می‌دهند!

در این میان شاید بد نباشد نگاهی به تاریخ بیاندازیم. در زمان مجلس اصلاحات، یکی از پایه‌های اساسی حملات اصولگرایان به اصلاح‌طلبان بر این استوار بود که مجلس ششم کمتر به منافع ملت و معیشت مردم توجه می‌کند. فارغ از اینکه آمار‌ها به وضوح نشان می‌دهند که در زمان کدام‌یک از مجالس سفره‌های مردم رونق بیشتری گرفت اما جالب توجه این است که‌‌ همان مدعیانی که دیروز داعیه دلسوزی برای نان شب ملت داشتند، این روز‌ها حاضرند به خاطر منافع خود، مذاکرات خارجی دولت را بر هم بزنند یا آنکه وزارت‌خانه‌هایی را به مدت چند ماه بی‌وزیر بگذارند.

گفتنیست که محمود عباس‌‌زاده مشکینی که نویسنده همین مقاله نیز بود، بعدها و در دولت اصولگرای احمدی‌نژاد به سمت‌هایی چون استانداری و مدیرکل سیاسی وزارت کشور منصوب شد.

اخبار مرتبط

آیا نمایندگان مردم تندروها را حذف می‌کنند؟! /عکس

وقتی اصولگرایان در قدرت نبودند واکنششان به «هو کشیدن» در مجلس چه بود؟ /تصویر

جمهوری اسلامی آری، حکومت خودکامگان هرگز /عکس

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۳

در انتظار بررسی: ۲

غیر قابل انتشار: ۱

مجید

|

۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

4

38

پاسخ

دم سلام نو گرم با این آرشیوش.. واقعا فرق این سایت با سایتای درپیت بنفش که تازه سر و کلشون پیدا شده یا سایتای اونوری همیناست.ایولله

پاسخ ها

ناشناس

۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸

جالبه !!!

دوستان وابسته به اقتصاد لیبرال وابسته به نان شب مردم نیستن!!

از دانشگاه مردم گرفته تا مدیریت جامعه هنوز هم دست جناح شماست بعد جناح روبرو رو متهم به این چیزها می کنید؟

شما سرآمد این جریان هستید

شما بودید که گفتید ارزش رای ما دو برابر ارزش رای عموم مردمه

شما بودید که دیکتاتوری را در جامعه باب کردید حالا دم از افراط گری می زنید؟؟

چگونه رویتان می شود

ساحلی

۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

2

32

نان شب ملت وقتی معنی داره که اینا تو قدرت نباشن. وقتی خودشون تو قدرت باشن نان شب منظور همون نان خودشونه

زمین

۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

50

6

غصه نخورید اکثر احزاب همینطوری هستند حتی حزب شما مگه همین اصلاح طلب ها نبودند که چه کارشکنی ها در مجلس نکردند و بر علیه دولت وقت احمدی نژاد سوسه میومدند یا مگه همین اصلاح طلب ها نبودند که سر خانم ابتکار اون بلا را آوردند پس حزب که جناه فقط جناح احمدی نژاد یعنی جناح مردم را داشتن(مردمی نژاد)درود بر او.

۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

زمین جان آیا هرگز نور خورشید را به خود دیده ای؟؟؟؟آیا جزشعارهای توخالی واحساسی بویی هم ازدین ,عدل ,انصاف,منطق,تحلیل درست,تعامل سازنده ,حفظ منافع مردم ومملکت,رفع اسلام هراسی وایران هراسی ,رفع انزوای اسلام وایران درجهان و....هم برده اید ؟!!!

۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶

زمین جان به تعداد منفی و مثبتهایی که فرمایشاتت دریافت کرد دقت کن.... اگه سر سوزنی هوش داشته باشی جوابتو میگیری

۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

5

30

سلام نو اگر توی آرشیوهای گذشته بری چیزهای جالبی میتونی از مدعیان اصولگرایی وگفته های گذشته شان بیابی.باید بساط نون به نرخ روز خوری در این کشور جمع بشه.دمتون گرم

۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

21

سایت salamenoخیلی دل و جرات داره دمش گرم

علیرضا

۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰

3

10

همین مقالات نوشت تا مدیرکل سیاسی وزارت کشور و استانداری ایلام را به این آقای از خود راضی سپردند.

۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰

16

کلی گویی برای جذب مخاطبه. محتوای مطالب عامه پسنده

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶

تو چقدر باهوشی پسر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰

17

مدعیان دروغین اصولگرایی نه فقط نان شب، که نان صبح و ظهر، و تمام سفره را کلهم اجمعین فقط برای خودشان میخواهند و بس. اینان یک وجه اشتراک با صهیونیزم جهانی دارند و آن اینکه :

صهیونیسم معتقدند تمام انسانها در واقع حیوان هستند که بشکل آدمی خلق شده اند تا به صهیونیسم خدمت کنند. مدعیان دروغین اصولگرایی نیز معتقدند (حداقل در عمل ثابت کرده اند) همه مردم باید به آنها خدمت کرده و تابعشان باشند و فقط خودشان حق و حقیقت اند!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید