۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 16687327

هنگامی که شیرآلات منزل دچار رسوب می شود باعث کم شدن جریان آب می شود و یکی از قسمت هایی که با رسوب مواجه می شود دوش حمام است که باعث می شود اعضای خانواده به دلیل کم شدن جریان آب، با رسوب کردن آن مشکل داشته باشند.

بسیار اتفاق افتاده است که پشت سینک ایستاده اید و با فشار ضعیف آب روبرو شده اید و این مشکل حتی با تغییر شیرآلات و جدید کردن آن ها هم به وجود می آید و دلیل آن این است که آب منطقه محل سکونت شما سخت و رسوب دار از جنس کلسیم یا منیزیم است که این رسوبات برای افرادی که دارای پوست نرم و حساسی هستند و حساسیت های پوستی دارند بسیار مضر است؛ زیرا باعث می شود که حساسیت آن ها تشدید پیدا کند.

رسوبات موجود در شیرآلات باعث می شوند که نه تنها جریان آب منزل کم شود بلکه مصرف این آب برای نوشیدن و حتی مصارف شستشو به سلامتی بدن آسیب برساند.

هنگامی که آب تبخیر می شود مواد معدنی موجود در آب باقی می مانند و باعث می شوند که اطراف شیرآلات رسوب گرفته و حتی به مرور زمان هم رسوبات شکل محکم تری پیدا می کنند و با بیشتر شدن این رسوبات در شیرآلات، جریان آب کم می شود؛ زیرا رسوبات از ورود و خروج آب جلوگیری می کنند و گاهی افراد از این موضوع ناراحت هستند که چرا علیرغم تغییر شیرآلات منزل، فشار جریان آب منزل آن ها کم است؟ که این افراد باید بدانند رسوبات تأثیر مهمی در این خصوص دارد.

با در دسترس داشتن مواد مورد نیاز در منزل می توان به برطرف شدن رسوبات شیرآلات کمک کرد و همیشه نیازی به داشتن مواد شیمیایی نیست امّا از جمله مواد مفیدی که می توانند باعث ازبین رفتن رسوبات شیرآلات شوند مایعات اسیدی هستند. به این خاطر که مایعات اسیدی براحتی می توانند رسوبات کلسیمی و معدنی که بر روی و اطراف شیرآلات و دوش ها به وجود آمده اند را برطرف کنند و باعث شوند که جریان آب منزل بیشتر شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید