فضای سبز پارک چشم انداز زیبایی برای پارک به ارمغان آورده است. علاوه بر این، تعدادی یادبود، موزه و تالار سخنرانی نیز در مرکز گردشگری این پارک قرار دارند.

استان هیروشیما

سلام نو-سرویس گردشگری: استان هیروشیما یکی از استان‌های کشور ژاپن است که در جزیره هونشو و ناحیه چوگوکو واقع شده است. مرکز این استان، هیروشیما بوده و کانون اصلی بازرگانی کشور ژاپن است. هیروشیما در روزگار کهن تحت فروانروایی خاندان موری بود. هر شخصی که نام هیروشیما را می‌شنود، یاد بمباران شیمیایی فاجعه انگیز این شهر می‌افتد. اما مردمان ژاپنی ناامید نشده و پرقدرت برای آبادانی و بازسازی محل زندگی خود و خانواده‌شان جنگیدند. اکنون، هیروشیما نقش مهمی در اقتصاد ژاپن بازی می‌کند. علاوه بر این، سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است که باعث ارز آوری به این ناحیه می‌شوند. هنگام سفر به کشور ژاپن از جاذبه‌های گردشگری هیروشیما ژاپن بازدید کنید. همراه ما با جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی هیروشیما آشنا شوبد.

جزیره اکونوشیما

جاذبه‌های گردشگری هیروشیما؛ شهری که بمب اتم خورد + عکس

جزیره اکونوشیما که به جزیره خرگوش‌ها معروف است در لیست جاذبه‌های گردشگری هیروشیما شیما قرار دارد. جزیره اکونوشیما به طور طبیعی زیستگاه خرگوش‌های زیبا و بازیگوش نیست. داستان وجود خرگوش‌ها در این جزیره از این قرار است، که ارتش امپراطوری ژاپن در سال ۱۹۲۹ از این جزیره به عنوان محل مخفی تولید گازهای سمی استفاده می‌کرد و این خرگوش‌های زیبا برای انجام آزمایشات مربوطه به این مکان منتقل شدند. اما طبق شنیده‌ها برخی از خرگوش‌های خوش شانس از مهلکه آژمایش فرار کرده و پس از پایان جنگ جهانی دوم ساکن این جزیره شدند. با توجه به این اتفاقات گذشته، این جزیره در داستان‌ها و افسانه‌های ژاپنی سرگذشت و ریشه شومی دارد. از خرگوش‌های بازیگوش این جزیره به طور کاملا رایگان دیدن کنید.

پارک یادبود صلح هیروشیما

جاذبه‌های گردشگری هیروشیما؛ شهری که بمب اتم خورد + عکس

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری هیروشیما ژاپن، پارک یادبود صلح هیروشیما است. اولین بمب اتمی که بر سر شهر هیروشیما ژاپن خالی شد، به طور مستقیم و غیر مستقیم ۱۴۰ هزار کشته به جای گذاشت. پارک یادبود صلح هیروشیما با هدف گرامی‌داشت و یادبود کشته شدگان این فاجه انسانی در مرکز شهر هیروشیما ساخته شده است. فضای سبز پارک چشم انداز زیبایی برای پارک به ارمغان آورده است. علاوه بر این، تعدادی یادبود، موزه و تالار سخنرانی نیز در مرکز گردشگری این پارک قرار دارند. سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از از این مکان و جاذبه‌هایش دیدن می‌کنند. دو مکان آی-بمب و یادبود صلح کودکان مهم‌ترین دیدنی‌های این پارک محسوب می‌شوند.

قلعه هیروشیما

جاذبه‌های گردشگری هیروشیما؛ شهری که بمب اتم خورد + عکس

هنگام گردش در شهر هیروشیما مکانی را پیدا نمی‌کنید کهداز شر بمب اتم در امان مانده باشد. در برخی قسمت‌های شهر هنوز هم آثار ترسناک این بمب شرور وجود دارد. قلعه هیروشیما از دیگر جاذبه‌های گردشگری هیروشیما ژاپن است که از شر بمباران اتمی سال ۱۹۴۵ در امان نماند و آسیب بسیار جدی دید. قلعه هیروشیما در سال ۱۵۹۰، به عنوان سمبلی از ژاپن فئودالی ساخته شد. پس از اینکه شهر شروع به بازسازی خود بعد از بمباران کرد، قلعه هیروشیما در سال ۱۹۵۸، با الگوبرداری از بنای اصلی، تحت بازسازی قرار گرفت. موزه تاریخ هیروشیما قبل از جنگ جهانی دوم در این قلعه برپاشده، و به معماری قلعه و دیگر جنبه‌های آن پرداخته است. هنگام بازدید از قلعه فیلمی برای گردشگران با مضمون نحوه بازسازی قلعه نمایش داده می‌شود. یکی از نکات جالب پیرامون قلعه، درختانی از قبیل اکالیپتئس، بید و خاس است که پس از بمباران اتمی درون قلعه جان سالم به در بردند. همچنین، از بلندترین و آخرین طبقه قلعه می‌توان چشم‌انداز زیبایی از شهر هیروشیما و مناطق اطراف آن را دید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید