۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 55441315

برای آشنایی بیشتر با دوره های آموزش خیاطی آکادمی هنر پارس می تونید با مشاورین حرفه ای در ارتباط باشید و یا حضورا به آموزشگاه برای مشاوره، بازدید از کارگاه و تجهیزات، رزرو و ثبت نام اقدام کنید، البته می تونید خیلی از این اطلاعات رو با مراجعه به سایت رسمی آکادمی پارس هم بدست بیارید.

آموزش تضمینی خیاطی

حرفه خیاطی بیشتر از اینکه یه صنعت به حساب بیاد یه هنر با ارزش و قدیمیه، خیاط‌ ها به عنوان هنرمندان صنعتی براساس سفارش ‌های مشتری ها انواع لباس، پرده و ... می‌دوزند، با اینکه پیدایش خیاطی به سال‌های خیلی دور بر می‌گرده اما خوبه که بدونید چرخ خیاطی پس از انقلاب صنعتی وارد شغل خیاطی شد یا بهتره بگیم برای راحتی بیشتر به اون اضافه شد، همچنین یه خیاط علاوه بر دونستن روش های مختلف دوخت و دوز، باید توانایی شناخت پارچه ‌ها رو هم داشته باشه، تو این حرفه آگاهی از همه مدل مد و تغییرات به روز اونها، نیاز به بروز شدن تو این زمینه رو الزامی می کنه؛ این شغل معمولا به صورت تمام وقت انجام میشه ولی تو تایم های مختلف و مناسبت ‌های مختلف اجتماعی و تقویمی ممکنه شیفت کاری خیاط‌ ها فشرده‌ تر بشه و گاهی تا نیمه شب هم مشغول به دوخت و دوز باشن.

کسایی که معمولا بعنوان خیاط استخدام می‌ شن یجورایی علاقه ذاتی به پارچه، لباس، مد و فشن دارن، تو شغل خیاطی هم مثل باقی شغل های خدماتی، افراد منظم، دقیق و قطعا خوش قول، به مقبولیت و موفقیت بیشتری تو حرفه خودشون می رسن، همچنین توانایی استفاده از حواس پنچ گانه شرط اولیه برای خیاط شدنه اما اونچه که یه خیاط رو از بقیه متفاوت می‌کنه ابتکار و آگاهی کافی و ضروری از آخرین تغییرات تو این زمینه اس، بنابراین خلاقیت یکی از ویژگی‌های اصلی شخصیتی تو شغل خیاطیه و کارفرماها باید بدونن استخدام افراد با مشخصات بالا راندمان کار رو بالا می‌بره. خیاطی هم راه ‌های مختلفی برای استخدام داره، بعضی از خیاط ‌ها بصورت آزاد تو خونه و یا کارگاه کوچیک خودشون کار می کنن و بعضی تو کارگاه‌ خیاطی یا کارخونه صنعتی تولید پوشاک استخدام می‌ شن؛ ناگفته نمونه درآمد این شغل ارتباط مستقیمی با مهارت و تخصص خیاط داره و جالبه که بدونید تو اکثر کارگاه های خیاطی روال پرداخت حقوق و دستمزد بصورت هفتگیه.

خوب حالا با توصیفاتی که از یه خیاط شد، آموزش تضمینی خیاطی تو یه آموزشگاه معتبره که از شما یه دوزنده و الگوساز حرفه ای می سازه، پس اگه شما هم به پارچه و لباس و دوخت و دوز حتی شده برای خودتون نه بعنوان شغل علاقه دارید اول باید آموزش خیاطی ببینید اونم نه تو هر جایی، باید یه آموزشگاه معتبر پیدا کنید تا بهتون زیر و بم خیاطی رو با بروزترین متد دنیا یاد بده و در نهایت هم بهتون مدرک بین المللی بده، من به شما برای آموزش تو دوره آموزشی خیاطی، آکادمی هنر پارس رو با بهترین مزایا معرفی می کنم:

-آکادمی هنر پارس دو تا شعبه تو بهترین مناطق تهران و کرج با راحت ترین دسترسی داره.

-آکادمی پارس هفت روز هفته بازه و آموزش در اون انجام میشه.

-فضای آموزشی بالای ۲۰۰ متر مربع برای راحتی کار کردن هنرجوها در نظر گرفته و تجهیز شده.

-این آموزشگاه با میزهای استاندارد و صندلی های مبلی برای استفاده هنرجوها مجهز شده.

-انواع چرخ های صنعتی راسته دوز بروز با بهترین برند، چرخ های گلدوزی خونگی، انواع چرخ های سردوز ۳ یا ۵ نخه، اتوهای بخار مخزن دار ایتالیایی در اون به تعداد زیادی قرار داره تا همه هنرجوها موقع درس گرفتن و نیاز به چرخ خیاطی بتونن یه چرخ در اختیار داشته باشن.

-آموزش خیاطی با متد روز دنیا که امروزه تو دانشگاه ها هم تدریس میشه یعنی مولر بدون کم و کاست به هنرجوها یاد داده میشه.

-اساتیدی که وظیفه درس دادن به شما رو دارن از فیلترهای عملی و علمی و حتی تست های هوش و شخصیت شناسی عبور کردن تا تونستن تو آکادمی پارس استخدام بشن.

-این آموزشگاه اینو تضمین می کنه که اگه هنرجویی از آموزش راضی نبود می تونه شهریه اش رو بی چون و چرا پس بگیره.

-همچنین با تضمین آموزش این حق رو به هنرجو میده که تا سرفصلی رو کامل یاد نگرفته ازش رد نشه و تاییدیه یادگیری نده.

آموزش تضمینی خیاطی

-تو دوره آموزش خیاطی شما نیازی به گذروندن هیچ پیش نیازی ندارید حتی اگه تابحال درز یه جوراب و یا یه دکمه رو ندوخته باشین.

-کلاس ها بصورت خصوصی با یک الی سه نفر هنرجو تشکیل میشه که این بهترین حالت ممکن برای یادگیری بهتر هنرجو و پرسیدن هر اونچه که می خواده، همچنین این خصوصی بودن کلاس ها آموزش رو برای مدرسین و تمرکز روی میزان یادگیری هر هنرجو هم زیاد می کنه.

-دوره های خیاطی آکادمی هنر پارس شامل دوره مقدماتی نازک دوزی و انواع دوره های تخصصی مثل ضخیم دوزی، انواع مانتو و شومیز، آموزش تخصصی انواع شلوارهای زنونه، انواع پیراهن و شلوار مردونه، دوره لباس کودک و نوجوان، دوره لباس عروس و باکس دوزی، دوره لباس مجلسی و خیلی دوره های دیگه میشه که بعد از گرفتن مدرک  دوره نازک دوزی اگر دوست داشتید می تونید بصورت تخصصی آموزش ببینید.

-می تونید بعد از پایان دوره تون و گرفتن مدرک از آکادمی پارس که بین المللی، دو زبانه و ترجمه شده اس و زیر نظر وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی پارسه، شرایط ویژه ای رو براتون می سازه که در صورت علاقمند بودنتون از طرف آکادمی هنر پارس بعنوان کارآموز یا برای استخدام به مزون ها، شرکت ها و کارخونه های صنعتی تولید پوشاک معرفی بشید تا هم تجربتون بیشتر بشه، هم مهارت کسب کنید و هم اعتماد بنفستون بالا بره، اگر هم کارتون رو خوب انجام بدید بعد از کارآموزی ممکنه از طرف همون شرکت استخدام و مشغول به کار بشید.

-شما بعد از گرفتن مدرک می تونید با متخصصین علم بیزینس در آکادمی هنرپارس درباره آینده کاریتون، چگونگی کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار مشاوره رایگان داشته باشید.

-کارهایی که با مدرک فوق العادتون می تونید انجام بدید شامل گرفتن مجوز برای بازکردن کارگاه خیاطی و مزونه، می تونید باهاش تقاضای وام واسه راه اندازی کسب و کار بدید، می تونید با این مدرک تو موسسات آموزشی حتی آکادمی پارس به آموزش خیاطی بپردازید و درس بدید، اگرم قصد مهاجرت دارید بعنوان یه مهارت تو پرونده مهاجرتیتون ازش استفاده کنین، اگرم دوست داشتید می تونید تو کارگاه های خیاطی، کارخونه های تولید لباس و مزون ها مشغول به کار بشید و ازین تخصصی که پیدا کردید استفاده کنید.

-همچنین شما کلی آپشن های دیگه با شرکت تو کلاسا پیدا می کنید که مربوط به کارت گارانتی پشتیبانی ۵ ساله با خدمات رایگان و نامحدوده مثل کلاس های رفع اشکال طی دوره و حتی بعد از اتمام، مشاوره های رایگان برای کسب و کار، شرکت تو تورهای یک روزه بازدید از کارخونه و ...

آموزش تضمینی خیاطی

حالا که با این همه ویژگی آموزشگاه هنر پارس آشنا شدید بهتون پیشنهاد می کنیم برای متخصص تر شدن و پیشرفت بهتر تو خیاطی در کنارش تو کلاس های آموزش طراحی لباس هم شرکت کنید تا توانایی رسم لباس هایی که تو ذهنتون هست رو داشته باشید و یه خیاط و طراح خلاق باشید که لباس هایی طراحی می کنه که می تونه نمونه اش رو هم بدوزه! برای آشنایی بیشتر با دوره های آموزش خیاطی آکادمی هنر پارس می تونید با مشاورین حرفه ای در ارتباط باشید و یا حضورا به آموزشگاه برای مشاوره، بازدید از کارگاه و تجهیزات، رزرو و ثبت نام اقدام کنید، البته می تونید خیلی از این اطلاعات رو با مراجعه به سایت رسمی آکادمی پارس هم بدست بیارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید