فیزیوتراپی فرایندی هزینه‌بر است از این رو با ما همراه باشید و درباره مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران بدانید.

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

سلام نو پلاس: مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انقدر نگرانی و استرس دارد که واقعا دلمان نمی‌خواهد، برای پرداخت هزینه‌های بالای درمان هم نگران باشیم. اصلا برای چنین روزهایی است که خودمان و دیگر اعضای خانواده‌مان را بیمه درمانی تکمیلی می‌کنیم. برای داشتن خیال راحت‌تر و پرداخت هزینه کمتر! با مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی خودمان فقط فرانشیز و هزینه‌های خارج از پوشش‌های بیمه‌ای را پرداخت می کنیم. پس مهم است که مراکز درمانی و پزشکی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ما زیاد و در دسترس باشند. اگر شما از مشتریان بیمه تکمیلی البرز هستید یا قصد دارید خودتان را بیمه تکمیلی البرز کنید در ادامه با ما همراه شوید تا لیست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در کشور را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بیمه البرز

شرکت بیمه البرز با هدف اولیه ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و با کیفیت به هموطنان و ایجاد تنوع در بازار بیمه و کسب رضایت بیمه گذراران در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۳۸ توسط بخش خصوصی تاسیس و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از صاحبان سرمایه و کالا را به خود جلب نماید.

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیمه البرز به دلیل عملکرد موفق با همان نام به فعالیت خود ادامه داد . شرکت بیمه البرز هم اکنون با ۵۴ شعبه و بیش از دو هزار نماینده فعال، در سرتاسر کشور آماده ارایه خدمات بیمه ای به هموطنان است.

بیمه تکمیلی البرز به شکل گروهی و برای شرکت‌ها یا کارگاه‌هایی که بیشتر از ۵۰ نفر کارمند دارند به فروش می‌رسد. پوشش‌ها و سقف تعهد بیمه البرز با توجه به قرارداد با هر شرکت متفاوت است. به‌طور کلی هزینه‌های درمانی و پزشکی زیر می‌تواند توسط بیمه تکمیلی البرز پرداخت شود:

هزینه‌های بیمارستانی، بستری، جراحی‌های مهم مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی های تخصصی مربوط به سرطان، انواع پیوند اعضای طبیعی بدن مانند کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان

زایمان طبیعی و سزارین

هزینه‌های مربوط به بیماری‌های خاص

هزینه‌های تشخیصی _ درمانی (رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایش، فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، انواع اسکن، MRI، پاتوبیولوژی، کاردرمانی، لیزردرمانی، گفتاردرمانی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی و …)

هزینه خدمات پزشکی سرپایی مانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص

پوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور

هزینه عینک و لنز طبی هزینه سمعک

هزینه درمان نازایی و ناباروری

هزینه آمبولانس

خدمات دندانپزشکی

سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز

بیمه‌های پایه و اجباری مثل بیمه تامین‌اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه خدمات درمانی بطور معمول حدود ۳۰٪ از هزینه‌های درمانی را جبران می‌کنند و بقیه هزینه‌ها را بیمه‌های تکمیلی پوشش می دهند.

شرکت بیمه موظفند سایر هزینه‌های درمان را تا سقف تعهدات بیمه‌ تکمیلی و طبق تعرفه پرداخت کند.

در این‌ شرایط تا زمانی که هزینه‌های درمان فرد از سقف بیمه‌اش کمتر باشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. پرداختی‌های بیمه تکمیلی البرز هم با توجه به مبلغ حق بیمه درمان تکمیلی و پوشش‌های خریداری شده محاسبه می‌شود.

شرکت بیمه البرز با طرح‌های متنوع بیمه‌ تکمیلی، امکان استفاده از این بیمه‌نامه را برای هر میزان توان مالی فراهم کند. به‌طور کلی طرح ثابت و سقف تعهدات پرداخت از پیش‌ تعیین‌ شده‌ای وجود ندارد.

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

در جدول تعهدات بیمه تکمیلی البرز پوشش‌ها، سقف تعهدات، دوره انتظار، فرانشیز همه براساس تعداد متقاضیان، نیازهای آن‌ها و توانشان در پرداخت حق بیمه تعیین می‌شود.

به عنوان مثال در بیمه درمان تکمیلی البرز، معمولا فرانشیز هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، زایمان و بقیه پوشش‌ها ۳۰ درصد است. اما در صورت توافق با شرکت متقاضی و پرداخت حق بیمه اضافی توسط بیمه‌شده‌ها، می‌توان فرانشیز بیمه تکمیلی البرز را به ۱۰ درصد کاهش داد. یا مدت انتظار برای استفاده از پوشش زایمان این بیمه‌نامه، برای گروهای زیر ۲۵۰ نفر ۹ ماه است، برای گروه‌های ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر، ۶ ماه و برای گروه‌های بالای ۱۰۰۰ نفر فاقد دوره انتظار است .

چند مرکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز پایتخت

  • صادقی فیزیوتراپی ولیزرتراپی تهران اتوبان همت غرب - بلوار نهاوندی - ساختمان پزشکان تریتا - پلاک ۱۱ -طبقه ۱۴ -۴۴۷۲۳۸۵۱
  • اریکه پرسپولیس فیزیو تراپی تهران خیابان شریعتی - ضلع شمالی مترو قیطریه - ابتدای بلوار صبا - ابتدای کوچه خلیلی -ساختمان دیبا -واحد۱۹۵ ۲۲۲۰۱۰۵۳
  • سرو نقره ای ---- تهران سعادت آباد ، بلوار سرو غربی ، پلاک ۱۰۴ ، طبقه سوم ، واحد ۷۱ ۲۲۳۴۵۷۴۹

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

  • نیایش ---- تهران سعادت آباد - چهار راه سرو - سرو غربی ( به سمت میدان کتاب ) - کوچه آریا - پلاک ۴ - واحد۲ ۲۲۳۵۸۰۲۲
  • پویای سلامت ---- تهران اقدسیه-اتوبان ارتش-بعد از امام علی-نبش هاشم ازگلی-پلاک۲۳-طبقهدوم-واحد۴ ۲۲۴۶۶۸۵۳
  • پرسیمه ---- تهران پاسداران - بوستان ۹ - پلاک ۱۱۹- طبقه همکف - واحد ۱ ۲۲۵۵۲۷۲۴
  • پیشگام ---- تهران خیابان شریعتی - خیابان شهید کلاهدوز - بین بلوار کاوه و چهار راه قنات -نبش کوچه مطهری - مجتمع نگین ط دوم واحد ۱۲ ۲۲۵۹۴۸۷۶
  • کیامهر ---- تهران خیابان شریعتی-بالاتر از خیابان یخچال-جنب خانه درسا-ساختمان پزشکان سبز قلهک-پلاک۱۴۹۵-طبقه اول-واحد۵ ۲۲۶۲۴۷۳۱
  • موحدی ---- تهران کامرانیه شمالی - نبش فرمانیه ( شهید لواسانی ) - ساختمان سرو - پلاک ۲ - طبقه همکف - واحد۳۳ ۲۲۸۲۷۲۶۰
  • راهین ---- تهران خیابان شریعتی - بالاتر از حسینیه ارشاد - خیابان قبا - پلاک ۶ - طبقه دوم ۲۲۸۵۳۶۵۳
  • سروستان ---- تهران خیابان شریعتی - سه راه ضرابخانه - ابتدای پاسداران - بین سروستان سوم و چهارم آبی - پلاک ۵۹ - طبقه سوم ۲۲۸۸۶۴۵۴

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید