وزیر امور خارجه آلمان مشاجره نسبتا شدیدی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل پشت درهای بسته داشته است.

درگیری لفظی شدید بین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،بنا بر گزارش شبکه اسرائیلی "کانال ۱۳"، در جریان سفر آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان به اسرائیل مشاجره نسبتا شدیدی بین او و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل پشت درهای بسته رخ داده است.

گفته شده است که مشاجره بین این دو سیاستمدار در جریان مشاهده تصاویر ویدیویی که حاکی از شرایط فعلی زندگی در نوار غزه بوده و توسط نتانیاهو نشان داده شده است، صورت گرفته است.

ظاهرا نخست وزیراسرائیل قصد داشته است از طریق محتوای تصاویر ویدیویی مزبور نشان دهد که در حال حاضر مواد غذایی به مقدار کافی در بازارهای نوار غزه موجود است.

سپس بربوک ظاهرا در واکنش به آن، به گرسنگی مردم در نوار غزه اشاره کرده و به نتانیاهو گفته است می‌تواند تصاویر مربوط به کودکان گرسنه را از طریق گوشی تلفن همراه خود، به نتانیاهو نشان دهد.

گویا وزیر خارجه آلمان همچنین به نتانیاهو گفته است که این تصاویر را به دلیل عدم مطابقت با واقعیت‌ها در نوار غزه، به او نشان ندهد.

گفته شده است که پس از آن، نتانیاهو نیز به نوبه خود با صدای بلند پاسخ داده است: «این عکس‌ها واقعی هستند و اسرائیل مانند نازی‌ها واقعیت اختراعی نشان نمی‌دهد. ما مثل نازی‌ها نیستیم.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید