فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

گنج نفیس و باستانی در قطار اندیمشک کشف شد

 فرمانده پلیس راه‌آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد. فرمانده پلیس راه‌آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ؛ سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    11 0
    ۷۳ سکه مربوط به دوره اشکانیان فقط دو میلیارد ریال؟؟؟؟ یا اینکه تصمیم گرفتید از ایران خارج کنید و ارزش واقعیشو کتمان میکنید؟ ارزش تاریخی و فرهنگی این سکه ها با پول قابل قیاس نیست
    • جاوید NL ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 2
      قیمت سکه های باستانی بر اساس قدمت ، جنس ، سالم بودن، و کمیابی آن مشخص می‌شود. به عنوان مثال سکه های پوراندخت در اواخر سلسله ساسانی بسیار گرانبها تر از سکه های انوشیروان است، چون کمیاب تر است.
  • Ooooo IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    3 1
    اشتباه گفت.وگرنه هر سکه دو میلیارد ریال میارزه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    2 0
    سکه ها مال دوره سلوکیان هستند نه اشکانی !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید