شایعاتی نیز درباره نقش نقش علی خطیر در واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس نگرانیهایی را در میان استقلالی ها به وجود آورده است.

مالک جدید استقلال علیه نکونام / دلیل خوشحالی خطیر چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در روزهای گذشته پیش از قطعی‌شدن بحث واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این موضوع عنوان شد که علی خطیر چندی قبل در یکی از جلسات دوستانه با بازیکنان استقلال به آن‌ها اعلام کرده که درصدد است تا یک اسپانسر قوی از مجموعه هلدینگ‌های پتروشیمی جنوب را برای حمایت از باشگاه استقلال پای کار بیاورد. شایعه‌ای که به شکل رسمی نه از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال و نه از سوی هیچ یک از اعضای هیئت مدیره این مجموعه تایید یا تکذیب نشد! اما مروری بر تازه‌ترین اظهارات علی خطیر در جلسه امروز واگذاری رسمی استقلال به مالکان جدیدش مشخص می‌کند او از این اتفاق بسیار خرسند است.

علی خطیر در همین باره گفت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم و مطمئنا پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در حافظه همه هواداران باقی می‌ماند چون یک روز بزرگ و فصل جدیدی در تاریخ باشگاه است. خوشحالم که این اتفاق در دوران مدیرعاملی من رقم خورد.

همزمان با انتشار شایعات مربوط به نقش علی خطیر در واگذاری باشگاه استقلال (پس از ابراز خرسندی‌اش از این اتفاق) موجی از نگرانی در فضای هواداری باشگاه استقلال به راه افتاده که مستقیما متوجه جواد نکونام است. با توجه به اختلاف نظرهای ماه‌های گذشته مدیران باشگاه استقلال و در رأس آن‌ها انتشار متن نامه «عزل جواد نکونام» در ۲۱ مهر سال ۱۴۰۲، که ظاهراً به امضای همه اعضای هیئت مدیره رسیده بود، حالا نگرانی‌هایی بابت برکناری جواد نکونام بین طرفداران این تیم به راه افتاده است. این‌که با استقبال گرم علی خطیر از واگذاری باشگاه استقلال به مالکان جدید، شاید او نقشی در انتخاب این هلدینگ داشته و با حمایتی که می‌یابد، در اولین گام نکونام را برکنار می‌کند.

دلیل «نگرانی هواداران» ماجراهای سال گذشته است

سال گذشته در همین روزها بود که موضوع جدایی ریکاردو ساپینتو به دلیل درخواست‌های خارج از عرفش برای افزایش دستمزد و در اختیار داشتن خانه ویلایی آن‌چنانی در شمال تهران یا اتومبیل چندمیلیاردی شاسی‌بلند باعث نگرانی هوادارن شد. مدیرعامل وقت استقلال نیز که با درنظر گرفتن وضعیت انضباطی و محرومیت‌های مکرر آن پرتغالی در طول فصل بیست‌ودوم تن به خواسته‌های ساپینتو (به ادعای مدیر وقت باشگاه) نداد، سراغ جواد نکونام رفت و علی‌رغم هجمه‌های فضای مجازی اعم از اینستاگرام و تلگرام، در نهایت جواد نکونام در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ پای میز قرارداد با استقلال نشست.

ولی آن‌چه طی آن هفته‌ها بر هوادار استقلال گذشت قطعا از یاد این قشر نخواهد رفت. روزهایی دلهره‌آور که گروهی مقابل ساختمان باشگاه یا وزارت ورزش تجمع می کردند و نسبت به بلاتکلیفی کادر فنی استقلال در فصل نقل و انتقالات اعتراض داشتند تا سرانجام با حضور نکونام و خریدهایی مانند مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان آرامش تا حدودی به سکوهای آبی برگشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید