۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 55516031

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به این سوال که به گفته کامیونداران کارت سوخت آزاد در جایگاه های همه استان ها و شهرستان های کشور موجود نیست، گفت: کارت آزاد کارت اضطراری است.

حل شدن مشکل سوخت کامیونداران

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه نشست خبری در گفتگو با خبرنگار رکنا به مشکلات کامیونداران پاسخ داد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جلیل سالاری ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه نشست خبری در گفتگو با خبرنگار رکنا، درخصوص مشکل سوخت کامیونداران گفت: مشکل سوخت کامیونداران طی جلساتی با مجموعه سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای و شهرداری ها، هماهنگ و حل شد. بخشی از مشکل کامیونداران در حوزه مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نبود، زیرا سهمیه سوخت براساس پیمانه ای که اعلام می شود و براساس جدول سهمیه پایه و جدول پیمایش اختصاص داده می شود.

وی در پاسخ به خبرنگار رکنا که مشکل کامیونداران تعیین سهمیه سوخت براساس جدول پیمایش 12 سال گذشته است، گفت: کامیوندارانی که درخصوص تخصیص سهمیه براساس جدول پیمایش دچار مشکل هستند، قرار شد آمار و ارقام ارائه شود و بعد از کنترل در سامانه، اگر موضوعی وجود داشته باشد، حل و فصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به این سوال که به گفته کامیونداران کارت سوخت آزاد در جایگاه های همه استان ها و شهرستان های کشور موجود نیست، گفت: کارت آزاد کارت اضطراری است. هم اکنون برای همه کامیونداران براساس بارنامه و باربرگ سهمیه سوخت اختصاص می یابد و در حوزه مجموعه حمل و نقل به میزان عملکرد و براساس گزارش، آمار و اطلاعاتی که دستگاه ها و سازمان های متولی حمل و نقل درون شهری و برون شهری در اختیار سامانه قرار می دهند،  به میزان کافی سوخت تعلق می گیرد.

سالاری درخصوص تن بر کیلومتر که مشکل دیگر کامیونداران است، گفت: در این خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنایی را در نظر گرفته بود و قرار بر این شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت این معیار را بررسی کند و اگر نیاز به بازنگری داشته باشد، اقدامات لازم در این حوزه صورت خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید