معاون وزیر خارجه از تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور از بالگرد سانحه دیده خبر داد.

معاون وزیر خارجه : تماس یکی از همراهان آیت الله رئیسی از داخل بالگرد

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در یکی از ۳ بالگرد حامل هیأت همراه رئیس جمهور در مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی آذربایجان شرقی حضور داشته، گفت: امام جمعه تبریز در ساعات اولیه سانحه از داخل بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور تماس تلفنی داشته است.

به گزارش سلام نو به نقل از از ایرنا، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی در گفت وگویی درباره سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: رئیس جمهور و هیأت همراه بعد از دیدار با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان و مصاحبه مطبوعاتی و بعد از ادای فریضه نماز، ناهار نخورده و در حالی که ساعت از یک بعدازظهر گذشته بود سوار بر بالگرد به سمت پالایشگاه تبریز حرکت کردیم. من در یکی از ۳ بالگرد بودم؛ هوا ابری سنگین و خیلی بد شد؛ خلبانان حرکت کردند که این سانحه اتفاق افتاد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ادامه داد: امیدواریم تلاش ها برای امداد و نجات به نتیجه برسد؛ در ابتدا با امام جمعه تبریز که در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشت توانستند صحبت کنند و گفته بود حالم کمی بد است و صدای آمبولانس‌ها را می شنوم؛ وزرایی که در هلی کوپترهای دیگر و هیأت همراه بودند سریعا به محل رفتند اما محل صعب العبور و هوا سرد و مه آلود و بارانی بود؛ جنگل این منطقه گِل آلود است که حتی متر به متر نمی‌توانید راه بروید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید