ساقی زینتی بازیگر 50 ساله سینما و تلویزیون متولد سال 1349 در شهر رشت است، وی تجربه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر: «دنیای شیرین دریا»، «پس از باران»، «شهرزاد»، «کوچه اقاقیا»، «سه دنگ، سه دنگ»، «کلاه پهلوی»، «ستایش» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص فعالیت‌های اخیر خود و فیلم های آماده پخش اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته چند ماه است که فعالیت های فیلمسازی و تصویربرداری فیلم ها با توجه به شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و تمامی هنرمندان معمولاً در این ایام همانند سایراصناف، ناخواسته خانه نشین شدند، اما خدا رو شکر به تازگی گویا فعالیت ها از سرگرفته شده و تصویربرداری ها ادامه پیدا کرده است و بسیاری از فیلم ها نیز تولید خود را آغاز کرده اند.

وی در همین راستا اظهار کرد: بنده نیز پس از چند ماه تعطیلی اجباری، اولین فیلم امسال را با یک تله فیلم آغاز کرده ام و امیدوارم رفته رفته شرایط بهتر و تولیدات نیز بیشتر شود، در خصوص کارهای آماده پخش هم باید عرض کنم که در حال حاضر هیچ فیلم آماده پخشی ندارم تا ببینیم خدا در آینده چه می خواهد.

بازیگر سریال «پس از باران» پیرامون اطلاعات تکمیلی در خصوص فیلم جدیدش گفت: متاسفانه به دلیل عدم مجوز از تیم تهیه فیلم امکان رسانه ای کردن نام و اخبار فیلم را ندارم، اما در حال حاضر برای تصویربرداری این تله فیلم در بروجرد هستیم و انشالله پس از اجازه تهیه کننده فیلم، اطلاعات بیشتری در خصوص فیلم ارائه خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

مهوش صبر کن: به تدریس بازیگری بسیار علاقه دارم

محمود پاک نیت: وضعیت تولید برای کودک و نوجوان خوب نیست

رحیم نوروزی: عمده فعالیت این روزهای من معطوف به تدریس است

ساقی زینتی در ادامه پیرامون گزیده کاری خود و حضور کمرنگ در فیلم ها در سال گذشته اذعان کرد: در سال گذشته بیشتر مشغول تدریس در کلاس ها و ورک شاپ های مختلف در سراسر کشور بودم و بیشتر وقتم را به این کلاس ها و بحث آموزش اختصاص دادم و به همین علت شرایط حضورم در فیلم ها مهیا نبود و کمتر به بازیگری فکر می کردم.

وی در خصوص مهمترین اولویت برای پذیرش نقش اظهار کرد: حقیقت امر این است که دیگر آنقدر زندگی ها سخت شده است، که دیگر به اولویت ها اهمیت نمی دهیم و بیشتر به بحث مالی و کسب درآمد فکر می کنیم، باید در هر صورت چرخه اقتصادی بچرخد تا آدم بتواند در ادامه به اولویت های بازیگری اش توجه کند.

بازیگر سریال «دنیای شیرین دریا» در خصوص علاقه خود برای بازیگر در مدیوم های سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: طبیعتاً علاقه ام بیشتر برای بازی در سینما و تلویزیون است و پس از آن به بازیگری در تئاتر فکر می کنم.

وی در خصوص بازپخش سریال ها در تلویزیون، علی الخصوص بازپخش سریال «پس از باران» و «دنیای شیرین دریا» در تلویزیون اظهار کرد: به نظر بنده بازپخش سریال بسیار حرکت درست و قشنگی است که در تلویزیون، به ویژه در شبکه آی فیلم اتفاق می افتد و به بازیگر احساس زنده بودن می دهد و یکی دیگر از محاسن این بازپخش ها این است که از یادها محو نمیشوی و مجدد با پخش آن سریال یا فیلم، پیشنهادات بازیگری افزایش خواهد یافت.

بازیگر سریال «کوچه اقاقیا» پیرامون تجربه بازی در فیلم در این شرایط و شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: برای ما شرایط کرونا تفاوت آنچنانی ندارد و بنده نیز تعصب خاصی روی این قضیه ندارم، زیرا ویروس کرونا و یا به عبارت دیگر بیماری کوید-19 در ذهن همه افراد وجود دارد، اگر انرژی منفی داشته باشید، طبیعتاً همه بیماری ها، حتی همین ویروس کرونا را نیز جذب خواهید کرد، هر چند که بهتر است برای حضور در اجتماعی نکات بهداشتی را رعایت کنیم و در جامعه از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی استفاده کنیم تا خطر مبتلا شدن به این ویروس را کاهش دهیم.

وی در همین راستا افزود: بنده سعی می کنم بیشتر همه موجودات هستی و تمامی مخلوقات خدا را دوست داشته باشم و خدای نکرده، تضادی با هیچ جلوه ایی از خدا نداشته باشم، تا بتوانم سرپا بمانم و وظیفه خودم به عنوان یک انسان و مادر را به نحو احسن انجام دهم.

بازیگر فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در خصوص اینکه آیا باز شدن سینماها در این شرایط به نفع سینما است یا خیر، اظهار کرد: به عقیده بنده نمی توان تا پایان نابودی این ویروس، سینماها را بسته نگه داشت و بهتر است، سینماها همانند بسیاری از مراکز دیگر بازگشایی شوند و هر شخص بهداشت روح و روان و جسم خودش را رعایت کند تا خدای نکرده نه به خود و نه به دیگران آسیبی وارد نکند.

وی در همین راستا ادامه داد: همانطور که پیش از این عرض کردم، چرخه زندگی باید برای هر قشری بچرخد و باید برای کسب درآمد تلاش کرد و زندگی، اصلاً شوخی بردار نیست.

ساقی زینتی در پایان در خصوص ارزیابی خود از وضعیت سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: سینما و تلویزیون که وضعیتش مشخص است و طبیعتاً برای افرادی که پیش از این خوب بوده، بهتر خواهد شد و برای بقیه عوامل و بازیگران همانند خودم باید عرض کنم که ما باید تا پایان عمر و حیات خود تلاش کنیم برای زندگی تا روی زمین نمانیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید