رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مثبت شدن تست ۷ درصد آن‌ها خبر داد.

مثبت شدن تست کرونای ۷ درصد از کودکان  زیر یکسال

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در نشست مشترک ستاد استانی با ستاد ملی کرونا که با حضور استانداران سراسر کشور و در ارتباط زنده تصویری در حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: متأسفانه تست کرونای ۷ درصد از کودکان  زیر یکسال استان مثبت اعلام شده و  این کودکان به عنوان افراد ناقل می توانند بسیار نگران کننده باشند.

حیدری مقدم از کنترل نسبی و مدیریت این بیماری در استان پس از اوج گیری ان در روزهای پایانی تیرماه خبر داد و یادآور شد: آخرین وضعیت شیوع کرونای ومرگ ومیرهای ناشی از این بیماری کشنده در استان حاکی است که تاکنون ۳ هزارو ۵۰ نفر به این بیماری مبتلا و ۳۶۹ نفر هم براثر ابتلا فوت کرده اند.

استاندار همدان هم با قدردانی از مردم استان به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ابراز داشت: محدودیت‌های نه گانه کرونایی که سه هفته متوالی در شهرهای قرمز اعمال شده بود امروز لغو و فعالیت در این چارچوب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز است.

سیدسعید شاهرخی افزود: شهرستان‌های همدان، ملایر،کبودراهنگ، تویسرکان و بهار قرمز، شهرهای نهاوند رزن و اسدآباد نارنجی و فامنین هم زرد است.

او تاکید کرد:  تالاهای و رستوران‌ها که محل تجمع برای برگزاری مراسم عروسی و عزا هستند همچنان تعطیلند.

استاندار همدان بیان داشت: با کسانی که پس از تذکرهای مکرر سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قضائی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید