دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: تزریق واکسن به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا در ۶۳۵ مرکز درمانی آغاز می شود.

نمکی: تا آخر بهمن‌ماه از منابع مطمئنی واکسن کرونا وارد می‌کنیم

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ وزیر بهداشت گفت: در ۶۳۵ بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن "اسپوتنیک وی" به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

دکتر سعید نمکی در مراسم آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا که صبح امروز با تزریق واکسن "اسپوتنیک وی" به تعدادی از اعضای کادر درمان در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مستمر رئیس جمهور، همکاران وزارت خارجه، برنامه و بودجه و وزارت راه و پیگیری‌های مستمر سفرای ارجمندمان امروز مفتخریم قولی که به مردم داده بودیم قبل از ۲۲ بهمن ماه واکسیناسیون را آغاز کنیم.

وزیر بهداشت افزود: در ۶۳۵ بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: یک نفر از این افراد که واکسن را دریافت می‌کنند پزشک نیست و آمده که بگوید همه ما فدای خاک ملت ایرانیم و آن فرد کسی جز فرزند وزیر بهداشت کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: با پشتکار و جدیت فراوان در آینده نزدیک از منابع موثق دیگری واکسن وارد کشور می‌شود و تا اخر بهمن‌ماه از منابع مطمئنی واکسن کرونا وارد می‌کنیم و به گروه‌های آسیب‌پذیر و پرسنل بهداشت و درمان تزریق می‌کنیم، افراد بالای ۶۵ سال و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سپس سایر گروه‌ها این واکسن‌ها تزریق خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید