عوامل سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری برای تصویربرداری بخش‌های خرابه شام به شهرک سینمایی نور در قم آمدند.

ادامه تصویربرداری سریال تاریخی «سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور قم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پاییز سال گذشته بود که سید داوود میرباقری و عوامل ساخت سریال سلمان فارسی راهی قم شدند و برای تصویربرداری این سریال فاخر تاریخی در شهرک سینمایی نور مستقر شدند.

حالا این روزها کارگردان سریال سلمان فارسی یک بار دیگر به شهرک سینمایی نور در قم آمده و روزهای حضور سلمان در خرابه‌های شام را قاب می‌گیرد.

شهرک نور یا شهرک سینمایی پیامبر اعظم(ص) بزرگ‌ترین شهرک سینمایی ایران است که اولین بار برای فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی مورد استفاده قرار گرفت.

سریال «سلمان فارسی» که مجری طرح آن مؤسسه فیلمسازی زلال فیلم و از محصولات مرکز سیما فیلم محسوب می‌شود به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در حال ساخت است. این سریال در سه مقطع ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد.

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند و تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند و علیرضا شجاع‌نوری نقش سلمان فارسی را بازی می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید