اگر فکر می‌کنید ممکن است کسی به شما دروغ بگوید، سیگنال‌های ساده‌ای وجود دارد که باید هنگام صحبت با افراد دروغگو به دنبال آن باشید. یک متخصص ادعا می‌کند همه این سیگنال‌ها مربوط به زبان بدن است، شما فقط باید بدانید که دست، لب و چشم آنها به شما چه می‌گویند. وب سایت Replay Poker با همکاری کارشناس برجسته زبان بدن مایک کارتر، ده نشانه دروغ گویی را منتشر کرده است.

تشخیص دروغگویی افراد چگونه است؟

به گزارش سلام نو، یک متخصص زبان بدن 10 علامت شاخص را به اشتراک گذاشته است که می‌تواند نشان دهد کسی در حین مکالمه به شما دروغ می‌گوید - و همه این نشانه‌ها در دست و چشم هاست.

آیا تابه‌حال در حال صحبت بوده‌اید و در نیمه راه این فکر به ذهن شما خطور کرده است که ممکن است طرف مقابل حقیقت را به شما نگوید؟

اگر فکر می‌کنید ممکن است کسی به شما دروغ بگوید، سیگنال‌های ساده‌ای وجود دارد که باید هنگام صحبت با افراد دروغگو به دنبال آن باشید.

یک متخصص ادعا می‌کند همه این سیگنال‌ها مربوط به زبان بدن است، شما فقط باید بدانید که دست، لب و چشم آنها به شما چه می‌گویند.

وب سایت Replay Poker با همکاری کارشناس برجسته زبان بدن مایک کارتر، ده نشانه دروغ گویی را منتشر کرده است.

خب، چگونه دروغگو را تشخیص می‌دهید؟

به گفته مایک کارتر، سیگنال شماره یک که فردی ممکن است به شما دروغ بگوید این است که ممکن است فرد مقابل در حین صحبت مدام به سمت راست نگاه کند.

وی معتقد است این عمل، نشان می‌دهد آنچه که این افراد می‌گویند در «تخیل و نه حافظه» آنها است.

پلک زدن بیش از حد، لیسیدن یا لمس لب‌ها، نفس‌های عمیق قبل از صحبت کردن، تکرار سؤال قبل از پاسخ دادن و کشیدن دستانشان به حالت پنجه هنگام صحبت، از دیگر سرنخ‌های مهم دروغگویی است.

همچنین این افراد ممکن است نتوانند جزئیات خاصی ارائه دهند، با حرکت دست و پا حواس شما را پرت کنند، تماس چشمی را قطع کنند و دستان خود را پشت سر خود پنهان کنند (زیرا حرکات دست احساسات افراد را نشان می‌دهد).

تیبو ریچاردفولیان، مدیر کل Replay Poker درمورد این تحقیق می‌گوید: «مردم بیشتر با نشانه‌های غیرکلامی ارتباط برقرار می‌کنند و یادگیری نحوه رمزگشایی زبان فریبنده بدن می‌تواند کاملاً سودمند باشد زیرا در خواهید یافت که مردم واقعاً به ما چه می‌گویند. ما این تحقیق را انجام دادیم تا به مشتریانمان کمک کند تا زبان بدن حریف و علائم ارتباطی غیرکلامی را تفسیر کنند، نشانه‌های جزئی دروغ را تشخیص دهند و تشخیص آنها را برای دیگران در بازی دشوار کنند.»

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید