بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز در پارلمان این کشور سو گند یاد کرد و گفت: ملتهایی که راه آزادی را می دانند در مسیر دفاع از خود خسته نمی شوند.

بشار اسد با حضور در پارلمان سوریه سوگند یاد کرد

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز برای دوره جدید ۷ ساله ریاست جمهوری خود در مقابل اعضای پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.

در این مراسم علاوه بر نمایندگان پارلمان سوریه، شخصیت‌های سیاسی، رسانه‌ای داخلی و بین المللی و نیز نمایندگان هیئتهای دیپلماتیک مورد اعتماد در دمشق نیز در این مراسم حضور دارند.

بشار اسد با سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: ملتهایی که راه آزادی را می دانند در مسیر دفاع از خود خسته نمی شوند. برخی خواهان تجزیه سوریه بودند اما ملت سوریه با اتحاد خود تیر خلاص را به سوی توطئه های آنها شلیک کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه گواه هوشیاری ملی بزرگ است. دشمنان سوریه بر روی ترس از تروریسم حساب باز کرده بودند اما در حال حاضر بر تبدیل شهروند به مزدور حساب باز کرده اند.

رئیس جمهور سوریه خاطرنشان کرد: تجربه انتخابات ثابت کرده است که این ملت است که به یک دولت مشروعیت می بخشد. ما با اتحاد یکدیگر به یک معادله ملی دست پیدا کردیم چرا که ملتی منسجم و همگون هستیم.

وی با اعلام اینکه ملت سوریه با پایداری خود تمامی توطئه های دشمنان و مزدوران را خنثی کرد، اظهار داشت: بزرگترین علت اصلی بحرانهایی که از سر گذراندیم، فقدان ارزشها و اخلاق بود. کسی که به کشورش تعلق و گرایشی نداشته باشد، خیری برای کشور خود و جامعه ندارد. برخی مزدوران تلاش می کنند با کمک و میانجیگری ترکیه قانون اساسی را تدوین کنند که سوریه را تحت الحمایه بیگانگان قرار دهد. 

بشار اسد با بیان اینکه بین وابستگی عربی و دولتهای عرب شده تفاوت وجود دارد، گفت: از کسانی که فریب خورده اند و به سقوط کشورشان دل بسته اند می خواهم که به آغوش میهن و جامعه بازگردند زیرا وطن پناهگاه و مامن آنها است و مردم سوریه دارای قلبی بزرگ و بخشنده هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید