در بیانیه صادره حزب تمدن اسلامی آمده است: علی رغم تلاش های وافر رژیم صهیونیستی برای پاسخ به این عملیات ایران، هیچ ائتلافی جهانی علیه کشورمان شکل نگرفت.

ناکامی خنده‌دار صهیونیست‌ها در ائتلاف‌سازی علیه ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسخ تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در بیانیه حزب تمدن اسلامی آمده است: سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تاثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد و افسانه‌ شکست‌ناپذیر گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست.

این بیانیه آورده است: با وجود پشتیبانی همه جانبه‌ غرب از این رژیم کودک‌کش، سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان به وجود آورد. این عملیات در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشکر اسلام صورت پذیرفت.

در ادامه بیانیه یادآورشده است: رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این عملیات ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تک‌روانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاومت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی در این بیانیه ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان، آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید می دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید