در بخشی از پیام سیما فیلم آمده است: او شخصیتی متفاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

پیام تسلیت سیمافیلم برای درگذشت علی سلیمانی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پیام تسلیت سیمافیلم در پی درگذشت علی سلیمانی که بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت به شرح زیر است: 

"انا لله و انا الیه راجعون

اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در  سریال‌های «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر»، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و.‌.. به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متفاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

انتشار کلیپی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگ‌ترین اجتماع دنیا، آن‌قدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید.

خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق و متعهد، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید."

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید