طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از شانزدهم تا هفدهم آذر جاری تست کرونای ۲۱۵ نفر در استان مثبت اعلام شد.

آخرین وضعیت ابتلا به کرونا؛ فوت ۲ نفر مشکوک به کرونا در استان سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از شانزدهم تا هفدهم آذر چهار نفر مبتلای قطعی به کرونا و ۲ نفر مشکوک به کرونا در استان سمنان فوت کردند.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از شانزدهم تا هفدهم آذر ۲۹۰ نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد تست کرونای ۲۱۵ نفر مثبت اعلام شد.
در گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان آمده است: از مجموع ۲۱۵ نفر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۵۰ نفر در بیمارستان بستری شدند.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته (از شانزدهم تا هفدهم آذر ) ۳۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند و اکنون ۱۲۱ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و سه هزار و ۱۶۹ مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در شبانه روز گذشته ۳۹۶ هزار و ۳۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و از دیروز تا امروز ۱۸ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۹ نفر از آنها بستری شدند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۵۲۴ نفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    کرونای جدید اومیکرون بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید