رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌ بعد از ظهر فردا (دوشنبه) پس از جلسه هیات واگذاری سرخابی‌ها و تصویب افزایش سرمایه، این واگذاری بزرگ در روز یکشنبه (۱۵ اسفند) انجام می‌شود.

نیمه اسفند سهام سرخابی‌ها عرضه می شود

به گزارش سلام نو به نقل از جهان صنعت نیوز، «حسین قربان‌زاده» امروز (یکشنبه) در گفت و گویی اعلام‌کرد: همه تلاش ما در چند ماه اخیر به نتیجه رساندن آماده‌سازی عرضه سهام این ۲ باشگاه در بورس بود.

وی با بیان اینکه با ثبت باشگاه استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس، انجام مراحل پایانی این اتفاق در فرابورس رو به اتمام است، ابراز امیدواری کرد در اعیاد شعبانیه و در تاریخ ۱۵ اسفند افزایش سرمایه ۲ باشگاه محقق شود و مردم مالک و سهامدار بخشی از سهام استقلال و پرسپولیس شوند.

قربان‌زاده ادامه‌داد: امروز صبح جلسه ای در وزارت اقتصاد برگزار و شروط پنجگانه مطرح شده از سوی مدیر عامل فرابورس برطرف شد، اکنون دیگر در حوزه شروط و مدارک مشکلی وجود ندارد.

«میثم فدایی» مدیرعامل فرابورس ایران یکشنبه شب در توییتی اعلام‌کرد: هیات‌مدیره فرابورس با هدف حمایت از انجام اصلاحات بنیادین در راهبری، ارتقای شفافیت و بهبود حاکمیت شرکتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و با توجه به وظایف قانونی در خصوص حفاظت از سرمایه آحاد سرمایه‌گذاران، جلسه تشکیل داده و مصوب کرد که پس از رفع شروط پنج‌گانه، درج نماد انجام می‌شود.

همچنین امروز مدیرعامل فرابورس ایران ابهامات ایجاد شده در شروط پنج‌گانه را شفاف‌سازی کرد و گفت: هیات مدیره فرابورس ایران پنج شرط مربوط به مباحث مالی و حقوقی را به عنوان پیش شرط پذیرش سرخابی‌ها در فرابوس اعلام کرد که تا این پنج شرط رعایت نشود، امکان واگذاری سرخابی‌ها وجود ندارد.

وی اعلام‌کرد: تکمیل اعضای هیات مدیره دو باشگاه و تعیین تکلیف وضعیت ثبتی آنها، تعیین تکلیف برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که باید مالکیت برند هر دو باشگاه به خودشان منتقل شود و تعیین تکلیف کمپ «ناصر حجازی» و «مرغوبکار» از جمله این شروط است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید