هنگام بسته بندی، می‌توانید چیزهای بزرگتر را در محفظه اصلی بیندازید، مانند یک ست لباس اضافی، کیسه خواب، چادر، غذا، آب و محفظه‌های کوچکتر برای چراغ قوه، فندک، جعبه کمک‌های اولیه استفاده کنید. به این ترتیب، سازماندهی خوبی خواهید داشت و مجبور نخواهید بود برای پیدا کردن وسایل، چمدان را روی زمین باز کنید.

چگونه یک کوله پشتی مناسب برای سفر خود انتخاب کنیم؟

سلام نو-سرویس گردشگری: کوله‌پشتی فواید زیادی دارد، فرقی نمی‌کند یک سفر کوله‌پشتی انفرادی را انتخاب کنید یا با دوستانتان. مهم نیست که چه چیزی را ترجیح می‌دهید، یک چیز بسیار مهم است، اینکه شما به وسایل کوله پشتی مناسب نیاز خواهید داشت و این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد، پس با ما همراه باشید!

ابزار مناسب کوله پشتی

ما به سرعت لیستی را که باید داشته باشید بررسی می کنیم: لباس مناسب، کفش راحت، یک کوله پشتی به اندازه کافی بزرگ، کیسه خواب کوله پشتی، چادر سبک وزن و موارد مفیدی مانند: یک باتری سبک و قابل حمل، جعبه کمک‌های اولیه که سفر خود را ایمن‌تر و بسیار بهتر می‌کنید و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

چگونه یک کوله پشتی مناسب برای سفر خود انتخاب کنیم؟

لباس مناسب

این بسیار به آب و هوا و فصل بستگی دارد. اگر در تابستان قصد پیاده روی دارید، به لباس‌های سبک نیاز دارید که به بدن شما اجازه تنفس و حرکت آزادانه بدهد. در طول زمستان، به چند لباس ضخیم و یک ژاکت گرم نیاز دارید که از ورود سرما به بدن شما جلوگیری کند. صرف نظر از آب و هوا، بسته به زمانی که برای وسایل کوله‌پشتی برنامه‌ریزی می‌کنید، باید حداقل یک ست لباس اضافه ببندید. جوراب و پیراهن ضروری هستند.

حتی اگر تابستان است، فراموش نکنید که یک ژاکت به همراه داشته باشید، زیرا دمای هوا در طبیعت در طول شب کاهش می‌یابد، بنابراین اگر نمی‌خواهید تا صبح یخ بزنید، بهتر است ژاکت همراه خود داشته باشید.

کفش

نوع کفشی که انتخاب می‌کنید به آب و هوا، شرایط و مسیری که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. اگر قصد دارید در زمینی پیاده روی کنید که دارای چمن بلند است، حتما کفشی را انتخاب کنید که از پاها و ساق‌های شما حداقل تا قوزک پا محافظت کند. برای زمین‌های صخره‌ای، به کفش‌هایی نیاز دارید که راحتی و ثبات را بدون کوبیدن سنگ‌ها بر روی کف پای شما ارائه دهند. بسته به فصل، باید کفش‌های گرمتر یا معمولی تهیه کنید که بعد از نیم ساعت عرق نکنید.

اطمینان حاصل کنید که کفش ها قابل تنفس و راحت و البته اندازه مناسب هستند.

چگونه یک کوله پشتی مناسب برای سفر خود انتخاب کنیم؟

کوله پشتی

شما نمی‌توانید بدون تجهیزات کوله پشتی جادار و باکیفیت به ماجراجویی بروید، درست است؟ خوب، خوشبختانه برای شما، انتخاب‌ها بی‌پایان هستند و شما می‌توانید اندازه دلخواه خود را پیدا کنید. برای سازماندهی بهتر به دنبال یک کوله پشتی با تعداد زیادی محفظه باشید و کوله‌ای با بالشتک‌ در پشت و قسمت‌های شانه‌ها، به گونه‌ای که ضمن جلوگیری از کمردرد خسته کننده، راحتی را به شما ارائه دهد.

هنگام بسته بندی، می‌توانید چیزهای بزرگتر را در محفظه اصلی بیندازید، مانند یک ست لباس اضافی، کیسه خواب، چادر، غذا، آب و محفظه‌های کوچکتر برای چراغ قوه، فندک، جعبه کمک‌های اولیه استفاده کنید. به این ترتیب، سازماندهی خوبی خواهید داشت و مجبور نخواهید بود برای پیدا کردن وسایل، چمدان را روی زمین باز کنید.

کیسه خواب

دو نوع اصلی کیسه خواب وجود دارد. اولی کیسه خواب کمپینگ و دومی کیسه خواب کوله پشتی است. تفاوت بزرگ بین این دو اندازه آنهاست. اگر می‌خواهید روی کیسه خوابی سرمایه‌گذاری کنید که کار خودش را انجام می‌دهد، فرقی نمی‌کند کمپینگ یا ماجراجویی کوله‌پشتی باشد، یک کیسه خواب کوله‌پشتی را انتخاب کنید، این کیسه‌خواب کوچک‌تر است و می‌توانید به راحتی آن را تا کنید تا با خود حمل کنید.

بخش دوم بر اساس محصولی است که با آن پر شده است. گروه اول کیسه خواب های مصنوعی هستند که اغلب ضد آب و کاملا راحت هستند. گروه دیگر کیسه خواب های پر شده هستند که بسیار گرم و سبک هستند، اما گاهی اوقات می توانند آلرژی ایجاد کنند.

نکات اضافی

ویدیوهای آنلاین زیادی در مورد نحوه برپا کردن آتش، نحوه نوشیدن آب و نحوه برپا کردن چادر وجود دارد. اگر حیاط خلوت دارید، می‌توانید به راحتی این کار را تمرین کنید تا دوستانتان شما را یک ماجراجوی باتجربه تصور کنند. اما، اگر تجربه قبلی، به خصوص در مورد فیلتر کردن آب ندارید، مطمئن شوید که آب کافی همراه خود داشته باشید تا همیشه هیدراته بمانید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید