۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 55340665

گالاپاگوس خانه ۲۱ آتشفشان است که ۱۳ آتشفشان فعال در نظر گرفته می‌شود.

سفر به جزایر گالاپاگوس

جزایر گالاپاگوس یکی دیگر از جواهر پنهان روی زمین است که فقط منتظر گردشگران مشتاقی است که بیایند و شگفتی‌های بسیاری را که ارائه می‌دهد کشف کنند.

به گزارش سلام نو، امیدواریم آماده باشید تا چیزهایی را که گالاپاگوس را به بهترین مقصد ممکن برای تعطیلات پرماجرا تبدیل می‌کند، بررسی کنید. بیا بریم!

بازدید از جزایر گالاپاگوس

سفر به جزایر گالاپاگوس

فرقی نمی‌کند که دنبال آدرنالین باشید یا فقط می‌خواهید قبل از بازگشت به زندگی عادی خود استراحت کنید و انرژی بگیرید، گالاپاگوس جایی برای پاسخگویی به همه نیازهاست. از آتشفشان‌های فعال گرفته تا سواحل شن‌های سفید مسحورکننده، هوس چیزهای بیشتری خواهید داشت.

ماجراجویی، سفر عاشقانه، حریم خصوصی و سرگرمی، گالاپاگوس همه چیز را ارائه می‌دهد.

بازدید از سواحل

این جزایر به خاطر سواحل شنی خود که به شما استراحت و آرامش می‌دهد، به خوبی شناخته شده‌اند. می‌توانید تمام روز را در آنجا دراز بکشید و آفتاب بگیرید، در حالی که گهگاه خود را در اقیانوس غوطه‌ور کنید تا خنک شوید. پس از بازگشت، همه دوستان شما به برنزه شدن شما حسادت خواهند کرد. اقیانوس برای شنا، غواصی و کاوش در زندگی که در آن وجود دارد، عالی است.

آتشفشان‌های فعال

گالاپاگوس خانه ۲۱ آتشفشان است که ۱۳ آتشفشان فعال در نظر گرفته می‌شود. بزرگترین جزیره گالاپاگوس، ایزابلا، دارای شش آتشفشان است که معروف‌ترین آنها آتشفشان گرگ است. این آتشفشان به مدت ۳۳ سال غیر فعال بوده است، در سال ۲۰۱۵ فعال شد و سپس یک بار دیگر فرو نشست. سرا آزول که در جزیره ایزابلا نیز واقع شده است، از فعال‌ترین آنهاست و آخرین فوران آن در سال ۲۰۰۸ بود. آخرین فوران در جزایر گالاپاگوس در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. بنابراین، اگر به دنبال ماجراجویی و آدرنالین هستید. عجله کنید، می‌توانید از آنها دیدن کنید و اندازه و شکوه آنها را از نزدیک ببینید.

کارهای سرگرم کننده برای انجام

غواصی، شنا، موج سواری تنها در راس فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای هستند که می‌توانید انجام دهید. هنگام بازدید از جزایر، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. گالاپاگوس دارای هزاران سواحل مخفی است که می‌توانید هنگام پیاده‌گردی در یکی از مسیرهای پیاده‌روی آن پیدا کنید، بنابراین حتما لباس شنای خود را به هر کجا که می‌روید بیاورید. در حین پیاده روی، حیات وحش غنی را مشاهده خواهید کرد و این فرصت را خواهید داشت که غارهای مخفی را در طول مسیر ببینید.

سفر به جزایر گالاپاگوس

بهترین زمان برای بازدید از گالاپاگوس

بهترین زمان برای بازدید از جزایر از دسامبر تا می است. اگرچه این جزایر در تمام طول سال زیبا و نفس گیر هستند، این چند ماه دمای مناسبی را برای کاوش و گذراندن مدتی در خارج از منزل به شما ارائه می‌دهند. آب و هوای مرطوب با رگبارهای مکرر، اما خورشید به ندرت از تابش باز می‌ماند، بنابراین انتظار داشته باشید هنگام بازدید از آن برنزه شوید.

در آنجا می‌توانید با حیات‌وحش غنی از جمله آلباتروس‌های باشکوه و پنگوئن‌های کوچک گالاپاگوس که کاملا آزاد و بی‌هیچ‌وجه در جزایر پرسه می‌زنند، دیدن کنید.

غذای جزایر گالاپاگوس

شما عاشق غذاهای محلی آنجا خواهید شد. مانند هر غذای خیابانی محلی، غذای گالاپاگوس پر از طعم است و شما می‌توانید از طریق غذاهایی که ارائه می‌دهند اطلاعات زیادی در مورد این فرهنگ بیاموزید. اگر فرصتی پیدا کردید، باید غذاهای دریایی و سرویچه را امتحان کنید. هر وعده غذایی با ماهی تازه صید شده و غذاهای دریایی تهیه می‌شود، بنابراین شما همیشه غذاهای خوشمزه و تازه خواهید خورد.

غذاهای دریایی تنها چیزی نیست که در جزایر فوق العاده خوشمزه است. شما این فرصت را دارید که میوه‌های عجیب و غریب را مستقیما از درختی که در آن رشد کرده است امتحان کنید. گوانابانا، نارانجیلا و باباکو از جمله میوه‌های محلی هستند که در آنجا رشد می‌کنند که ما هرگز آنها را در قفسه‌های بازار محلی خود نمی‌بینیم.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید