برای صاحبان مشاغل، روش هایی که می توان از طریق آنها  کسب و کار اینترنتی خود را تبلیغ کرده و توجهات را جلب کرد در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

۸ روش درج آگهی رایگان و غیر رایگان عالی برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲

تا کنون مهم ترین تغییر، تغییر در هزینه های تبلیغات دیجیتال بوده است. طبق یک گزارش تحقیقاتی توسط Zenith هزینه تبلیغات اینترنتی ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ با ۱۲.۴ درصد افزایش به بیش از ۱۳۵ میلیارد دلار رسید که ۵۳ درصد از هزینه تبلیغات را تشکیل می دهد. حال این بدان معناست که بیش از نیمی از هزینه های تبلیغاتی اکنون به رسانه های آنلاین منتقل شده است. و با تغییر روش زندگی و کار ما توسط کووید ۱۹، تبلیغات به صورت آنلاین بسیار بیشتر شده است. سال ۲۰۲۲، زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری از روش های رو به رشد و تبلیغ کسب و کارتان : مغازه یا فروشگاه اینترنتی است. بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان بخشی از تبلیغات کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله، ما نگاهی به پانزده پلتفرم محبوب تبلیغاتی و نحوه تبلیغ کسب و کار در سال ۲۰۲۲ می اندازیم.

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را در سال ۲۰۲۲ تبلیغ کنید

۱) پرداخت هزینه به ازای کلیک

اشتباه نکنید. گوگل یک ماشین تبلیغاتی است. شاید به نظر برسد که اطلاعات و ابزارهای مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد (Google Docs، Gmail، Calendars، و غیره)، اما همه این موارد جالب را ارائه می‌کند تا مطمئن شود تبلیغاتش را می‌بینید. ۸۵ درصد از درآمد گوگل از پلتفرم Google Ads تامین میشود. رشد محبوبیت تبلیغات گوگل در ده سال گذشته خیره کننده بوده است. در سال ۲۰۱۹، بیش از ۱۶۰ میلیارد جستجوی ماهانه در گوگل انجام شد و کسب و کار ها به ازای هر ۱ دلاری که برای تبلیغات گوگل خرج می کنند به طور متوسط ​​۲ دلار درآمد دارند. تازه این رقم فقط بصورت متوسط است گاهی به ازای هر ۱ دلار ۱۰ دلار هم سود دهی دارد!

یکی از مزایای بزرگ تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این است که شما فقط برای گزینه ای که مصرف کنندگان روی آن کلیک می کنند پرداخت هزینه می کنید. چه یک کسب و کار اینترنتی بزرگ باشید یا کوچک، می توانید با هزینه اندکی از قدرت موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. توانایی هدف گذاری و آزمایش بازارهای خاص و اجرای کمپین های اختصاصی به این معنی است که علاقه خریداران قابل توجه است. این یک استراتژی بازاریابی کم هزینه ی عالی و راهی موثر برای جذب مشتریان احتمالی است. شاید تنها نقطه ضعف آن رقابت با سایر شرکت‌ها در همان صنعت باشد که قابل حل است. به دلیل سهولت دسترسی به تبلیغات گوگل، اکثر بازارهای پرطرفدار چندین تبلیغ کننده دارند که برای کسب رتبه برتر رقابت می کنند. البته بهترین راهکار کسب رتبه اول گوگل بصورت ارگانیک است که میتوانید آنرا با شونارگ تجربه کنید.

۲) درج آگهی رایگان در رسانه های اجتماعی

تبلیغات اینترنتی، یک موتور مالی است که تمام رسانه های اجتماعی را به حرکت در می آورد. LinkedIn از اوایل سال ۲۰۰۵ شروع به ارائه تبلیغات پولی کرد، و فیس بوک تبلیغات را در سال ۲۰۰۷ راه اندازی کرد، توییتر تبلیغات را در سال ۲۰۱۰ اضافه کرد، و اینستاگرام تبلیغات را در سال ۲۰۱۳ به پلتفرم معرفی کرد. حتی TikTok شروع به افزودن تبلیغات به پلتفرم اجتماعی بسیار محبوبش کرده است.

۸ روش درج آگهی رایگان و غیر رایگان عالی برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲

دنیا به دیدن تبلیغات در فید رسانه های اجتماعی خود عادت کرده است. بسیاری از مردم از آنها می گذرند، اما همچنان آنها را می بینند، که منجر به آشنایی می شود. با اختراع ابزارهایی مانند فرم‌های هدایت فیسبوک، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌هایی را که تبلیغ ‌کنندگان می‌توانند به بازارشان دسترسی پیدا کنند، افزایش داده است. رسانه های اجتماعی هم برای آگاهی از برند و هم برای تبلیغات کسب و کار عالی هستند. در حال حاضر ۸ روش مختلف برای تبلیغ کسب و کار شما در فیس بوک وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد. برای کسانی که می خواهند در فیسبوک تبلیغ کنند، میانگین هزینه هر خرید (CPA) در فیس بوک معقول است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ از Wordstream نشان داد که میانگین CPA در تمام صنایع ۱۸.۶۸ دلار در فیس بوک است (در مقایسه با ۴۸.۹۶ دلار CPA در تبلیغات گوگل).

۳) بازاریابی ایمیلی

پانزده سال پیش، وقتی ایمیلی به دستتان میرسید آن را باز میکردید. امروز، شانس باز کردن تمام ایمیل های شما کاهش یافته است. در حالی که نرخ باز شدن ایمیل ها در ده سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما در سال ۲۰۱۹، میانگین نرخ باز شدن ایمیل ها در ۲۲٪ ثابت مانده است. بسته به کسب و کار شما، ارسال ایمیل به مصرف کنندگان همچنان می تواند گزینه مناسبی باشد. به خصوص زمانی که به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر گنجانده شود؛ کمپین‌های ایمیلی می‌توانند به حفظ محصولات و خدمات شما برای مشتریانتان کمک کنند.

۴) بیانیه های مطبوعاتی و سایت های آگهی

هر بار که کسب و کار شما اقدامی خبرساز انجام می دهد، ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به رسانه های خبری محلی و منطقه ای بسیار آسان است. نشریات یک ابزار رسانه ای قدرتمند برای کمک به ایجاد تبلیغات هستند. داشتن توزیع رایگان از طریق کانال های خبری قابل اعتماد به این معنی است که افراد بیشتری آن را می بینند و احتمالاً همه را درگیر خواهند کرد. چندین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای بیانیه های مطبوعاتی خود استفاده کنید، مانند سایت آگهی رایگان شونازگ و دیوار و Press Release.

۵) اینفلوئنسر مارکتینگ

یک مدل نسبتاً جدید و تا حدودی آزمایش نشده از تبلیغات از طریق افزایش محبوبیت سلبریتی های کوچک و تأثیرگذار به وجود آمده است. «اینفلوئنسرها» که هم در اینستاگرام و هم در یوتیوب محبوب هستند افرادی هستند که فالوور زیادی دارند (۱۰۰۰۰ فالوور به اضافه یک معیار معمولی است). اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند هم به رشد برند شما و هم به ارائه انگیزه های فروش کمک کند. طبق یک مطالعه توسط SproutSocial، میانگین قیمت استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغ یک برند ۲۷۱ دلار برای هر پست است. برای اینفلوئنسرهایی با بیش از ۱۰۰۰۰۰ فالوور، میانگین هزینه هر پست ۷۶۳ دلار بود.

۸ روش درج آگهی رایگان و غیر رایگان عالی برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۲

۶) تبلیغات از طریق پادکست

با افزایش محبوبیت پادکست ها در ده سال گذشته، فرصت های زیادی برای تبلیغ کنندگان وجود دارد تا از مخاطبان علاقه مند استفاده کنند. تبلیغ‌کنندگان پادکست اغلب «اسپانسر» نامیده می‌شوند، زیرا به پادکست‌ها اجازه می‌دهند در تجارت باقی بمانند. در ازای حمایت از اسپانسرها، معمولاً یک آگهی خوانده می شود (مشابه دیوار) که میزبان یعنی پادکست، در هر قسمت ارائه می دهد.

مزیت قابل توجه تبلیغات در پادکست ها این است که مخاطب به شخصی که تبلیغ را می خواند اعتماد بالایی دارد. بیشتر شنوندگان می دانند که پادکستر محصولات یا خدماتی را که مناسب مخاطبانشان نیست تبلیغ نمی کند. اگر می‌خواهید در یک پادکست تبلیغ کنید، معمولاً قیمت آن ۱۸ تا ۲۵ دلار CPM (هزینه هر هزار بارگیری) است. برخی از محبوب‌ترین پادکست‌ها می‌توانند بین ۴۰ تا ۸۰ دلار CPM شارژ کنند و اغلب فقط محصولاتی را تبلیغ می‌کنند که شخصا از آن استفاده کرده اند.

۷) ارجاع دهنده

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رشد کسب ‌و کار تان این است که از کسانی که می‌شناسید کمک بخواهید. با دوستان، آشنایان، کارفرمایان سابق، سازمان های خصوصی، مدارس و کالج ها و حتی سایر مشاغلی که مشتریانی دارند که شاید به خدمات شما نیاز داشته باشند، تماس بگیرید. به آنها توضیح دهید و از آنها بپرسید که آیا می توانند از خدمات شما استفاده کنند یا می توانند به افرادی که به آنچه شما می فروشید پیشنهاد دهند.

ممکن است این یک رویکرد بسیار ساده به نظر برسد، اما بسیاری از بهترین معاملات تجاری در نتیجه شناخت شخصی که به خدمات شما نیاز دارد اتفاق می‌افتد.

۸) پیشنهادات مبتنی بر مکان مانندبهترین آرایشگاه زنانه در تهران

هر کسب ‌و کاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین پیدا شود، باید یک صفحه «Google برای کسب ‌و کار من» ایجاد کرده تا به افزایش دیده شدن آن کمک کند. این صفحات رایگان هستند و به جستجوگران محلی اجازه می دهند تا کسب و کاران را در نزدیکی خود پیدا کنند. طبق تحقیقات Think With Google، ۷۵ درصد از افرادی که اطلاعات محلی و مفیدی را در نتایج جستجو پیدا می‌کنند، بیشتر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنند. علاوه بر ارائه اطلاعات، Google اکنون اجازه می دهد تا Offers به ​​لیست شما اضافه شود. معمولاً اینها پس‌انداز یا انگیزه‌هایی برای تشویق مردم به امتحان کردن تجارت شما هستند. اگر شخصی در حال جستجو برای کسب و کاری مانند شما در منطقه محلی خود است، یک برگه تخفیف کوچک ممکن است برای تماس یا بازدید او کافی باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید