مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران گفت: ۱۰ هزار و ۳۲۱ هزار و ۶۱۰ هزار مسافر در مازندران اقامت داشته‌اند.

اقامت بیش از ۱۰ میلیون مسافر نوروزی در استان مازندران

به گزارش سلام نو، مهدی ایزدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه میزان اقامت مسافران نوروزی در استان به ۱۰ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۶۱۰ نفر رسید، افزود: از این تعداد ۶۶ هزار و ۱۹۱ نفر در هتل‌ها، ۱۰ هزار نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۲۹ هزار و ۶۶۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری و ۴۸۳۸ نفر در مهمانپذیرها اقامت کردند.

وی افزود: همچنین ۶۷ هزار و ۳۸۳ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۴۱ هزار و ۲۵۸ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی، ۴۷ هزار و ۷۱ نفر در متل ها، سه میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۱۲ نفر در خانه‌های مسافران اقامت کردند که معادل ۳۱.۴۸ درصد بوده است.

این مسئول ادامه داد: میزان اقامت در اقامتگاه‌های موقت ۴۱۱ هزار نفر معادل ۳.۹۹ درصد بوده و ۷۲ هزار و ۶۷۰ نفر معادل ۷۰ صدم درصد در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۶ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۷۴۹ نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

ایزدی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز تحت پوشش را ۶۸۶ مورد عنوان کرد و گفت: ۷۵ تذکر، ۱۸ تشویق و ۲ اخطار کتبی نیز صاور شده است.

وی گفت: دو میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۹۸ نیز از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند که سهم جاذبه‌های طبیعی یک میلیون و ۲۴۷ هزار نفر بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید