کمیته بهداشت ملی چین از ثبت بیشترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای شیوع همه گیری در این کشور خبر داد.

ثبت بیشترین تعداد مبتلایان روزان کرونا در چین
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، کمیته بهداشت ملی چین از ثبت بیشترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای شیوع همه گیری در این کشور خبر داد.

کمیته بهداشت و سلامت دولت چین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ هزار و ۴۱۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است که این رقم بیشترین تعداد مبتلایان روزانه از آغاز همه‌گیری بوده است.

این کمیته افزود: «سه هزار و ۲۰ نفر نیز دارای علائم کوید ۱۹ (تب، سرفه و تنگی نفس) هستند. از این تعداد، ۲۱ نفر از خارج وارد شده اند و دو هزار و ۹۹۹ نفر نیز داخل کشور شناسایی شده اند. بیشترین تعداد مبتلایان متعلق به شهر شانگهای با تعداد دو هزار و ۵۷۳ نفر و استان جیلین با ثبت ۳۲۵ مورد است.

اما ۲۶ هزار و ۳۹۱ مبتلای دیگر هیچ یک از علایم بیماری را ندارند. از این تعداد ۷۳ نفر آنها از خارج از کشور وارد شده اند و ۲۶ هزار و ۳۱۸ مورد دیگر ابتلا در داخل کشور ثبت شده است. بیشترین تعداد بیماران بدون علامت از شانگهای با ۲۵ هزار و ۱۴۶ مورد و استان جیلین ۶۷۴ نفر و استان گوانگشی با ۱۲۹نفر هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید