فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی جهان که با حجم معاملات بالایی که دارد میتواند فرصت مناسبی برای معامله گران ایجاد کند تا درآمد خوبی داشته باشند.

بهترین دوره آموزش فارکس کدام است؟ - زدبورس

فارکس (Forex) در لغت از عبارت Foreign Exchange Market می‌آید به معنای تبادل ارزهای خارجی، یعنی اینکه شما در این بازار میتوانید ارزهای کشورها مختلف را باهم داد و ستد کنید و مبادله کنید.

برای مثال شما در ایران پیش بینی می‌کنید که قیمت دلار افزایش پیدا خواهد کرد، در این حالت شما ریال پرداخت می‌کنید و در ازای آن دلار دریافت میکنید و زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا کرد، دلارها را پرداخت میکنی و در ازای آن ریال بیشتر پرداخت میکنید.

این دقیقا ساز و کاری است که در بازار فارکس اتفاق می‌افتد. در این بازار مثلا شما پیش بینی میکنید که قراره یورو افزایش قیمت داشته باشد. دلار پرداخت میکنید و یورو دریافت میکنید، یورو افزایش پیدا میکند و شما مجددا یورو را پرداخت و دلار بیشتر دریافت میکنید. 

این تبادلات در کجا انجام میشود؟

تمام تبادلاتی که در بالا گفتیم در این بازار در یک پلتفرم الکترونیکی در کسری از ثانیه انجام می‌شود و این جذابیت این بازار را به شدت بالا می‌برد.

تیم زدبورس  طی سال‌ها تجربه و آزمون و خطا بهترین آموزش‌ها و استراتژی‌ها را برای شما آماده کرده است. در دوره سوپر vip زدبورس که توسط اقای نیک افروز آموزش داده می‌شود به صورت لایو نقطه زنی انجام می‌شود به طوری که شما یاد خواهید گرفت چگونه جهت بازار را تعیین کنید! مطالعه کنید: اخبار فارکس

سرفصل‌های آموزش فارکس زدبورس

  • اصطلاحات تخصصی سیگنال فارکس
  • آشنایی با مفاهیم کندل استیک و الگوهای کندلی
  • تحلیل فاندامنتال
  • معامله بر اساس حجم
  • روانشناسی معامله گری
  • انواع پلتفرم‌ها و نرم افزار معاملاتی
  • آموزش پرایس اکشن به سبک زدبورس + ترید لایو + استراتژی معاملاتی تیم زدبورس
  • رفتارشناسی و همبستگی جفت ارزها
  • مدیریت سرمایه حرفه‌ای

بازارهایی که در بروکرهای فارکس می‌توان معامله کرد؟

۱) تبادل ارزها: در این بازار سرمایه گذاران و معامله گران از اختلاف قیمت ارز یک کشور در مقابل ارز یک کشور دیگر سود و زیان کسب می‌کنند.

 ۲) کامودیتی ها:  در این بازار سرمایه گذاران و معامله گران کالاهای مختلف را مانند نفت، طلا، مس، محصولات کشاورزی و… معامله می‌کنند.

 ۳) سهام: در این بازار سرمایه گذاران و معامله گران این فرصت را دارند که بتوانند سهام شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف رو تحلیل و خریدوفروش کنند.

 ۴) ارز دیجیتال: این بازار مانند بازار فارکس یک رمز ارز در مقابل یک رمز ارز دیگر ارزش‌گذاری شده و از اختلاف قیمت این ارزها معامله گران و سرمایه گذاران می‌توانند سود و زیان کسب کنند.

 ۵) اوراق قرضه: اوراق قرضه بازار مالی است که هدف اصلی این بازار مهیاکردن سازوکاری جهت تأمین سرمایه بلندمدت دولت و بخش خصوصی است. درگذشته، بازار اوراق قرضه در انحصار دولت امریکا بود، اما امروزه آمریکا حدود ۴۴ درصد بازار را در اختیار دارد.

مزایای آموزش فارکس چیست؟

قبل از یادگیری اموزش فارکس بهتر است چند نکته را بدانید .از مزایای بازار فارکس می‌توان به استفاده از لوریج یا همان استفاده از ضریب اهرمی اشاره کرد، قابلیت دیگر فارکس معامله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۵ روز هفته کاری‌ است، از مزایای دیگر فارکس معامله دو طرفه (( کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و … )) که این در بورس ایران وجود ندارد، استفاده و اجرای مدیریت سرمایه صحیح برروی معاملات و استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت‌ها نام برد.

همچنین در بازار فارکس میتوان نفت، طلا، شاخص‌های بورس بزرگ دنیا و آمریکا مثل داوجونز، نزدک و…، کالاهای معاملاتی مانند مس، روی، نیکل، ذرت، گندم ، آب پرتقال، برنج و….، ارزهای دیجیتال که امروزه فوق العاده هستند و بسیار محبوب مردم واقع شده‌اند، و هزاران سهام واوراق قرضه و دارایی‌های دیگر را معامله کرد. منبع: zburse.vip

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید