مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک در روز سه شنبه در اصفهان و ۱۴ شهر استان خبر داد.

 ادارات این استان فردا سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک در روز سه شنبه در اصفهان و ۱۴ شهر استان خبر داد.

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نفوذ توده گرد و خاک از کانون‌های داخلی استان تا اواخر روز سه شنبه، وزش باد، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، جنوب، شمال شرق و مرکز استان، و به منظور کاهش مواجهه با این شرایط، کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان تشکیل شد.

وی از تصویب ممنوعیت هرگونه فعالیت منجر به افزایش گرد و خاک خبر داد و افزود: رعایت اصول حفاظت فردی، استفاده از ماسک و تعطیلی ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک مصوب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مصوبات در شهرستان‌های اصفهان، خور و بیابانک، اردستان، نایین، ورزنه، خمینی شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار و شاهین شهر فردا اعمال خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید