احمد صادقی عضو شورای شهر تهران گفت: بازار تهران ناایمن است و هیچ موقع هم ایمن نمی شود؛ شاید بتوان گفت زمانی امنیت ان مناسب می شود که در مرحله اول تخلیه و هیچ فردی در ان جا حضور نداشته باشد. به گفته وی، معابر بسیار تنگ و تاسیسات فرسوده داخل بازار تهران وجود دارد، با توجه به وضعیت این بازار، فقط می توانیم خودمان را زمانی آماده کنیم که اتفاق بیفتد و زودتر مقابله کنیم.

بازار تهران ناایمن است؛ هیچ موقع هم ایمن نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو شورای شهر تهران گفت: همیشه در تمامی ادوار تذکراتی درباره بازار تهران داده شده اما طرح و لایحه جدیدی به شورا نیامده است.

احمد صادقی گفت: بازار تهران ناایمن است و هیچ موقع هم ایمن نمی شود؛ شاید بتوان گفت زمانی امنیت ان مناسب می شود که در مرحله اول تخلیه و هیچ فردی در ان جا حضور نداشته باشد.

به گفته عضو شورای شهر تهران، معابر بسیار تنگ و تاسیسات فرسوده داخل بازار تهران وجود دارد، با توجه به وضعیت این بازار، فقط می توانیم خودمان را زمانی آماده کنیم که اتفاق بیفتد و زودتر مقابله کنیم.

او گفت: بازار تهران یکی از ناایمن ترین مجموعه های شهر تهران است و انتقال افراد این بازار تنها راه ایمنی است. همیشه در تمامی ادوار تذکراتی داده شده اما طرح و لایحه جدیدی به شورا نیامده است.

به گفته صادقی، بازار مجموعه ملی أست و تنها شهرداری وظیفه ایمن سازی ندارد و تمامی ارکان نظام باید به میدان بیایند.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید